Blinklys problem

Hej - Jeg har et problem med mine blinklys. De lyser bare og blinker ikke!
Det startede med nogle miniblinklys, som jeg har udskiftet med normale blinklys. Når jeg blinker til højre, så påvirker det også min baglygte.
På de nye blinklys kommer der kun en ledning ud! får de stel ved montering?
Jeg vil gerne have nogle inputs til hvad der kan være galt
pft Flemmingsad confused
16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Flemming.
Hvis du på de gamle blinklys havde to ledninger, skal du også have det på de nye. Der må være en grund til at produktienten har lagt to ledninget og det kunne være en dårlig stelforbindelse. Er der kun en ledning i dine nye, er du altså nød til at montere en extra ledning i dem.

V.h. Håndværkeren
Ja okay - men har du nogen erfaring hvorfor stoplyset aktiveres når jeg blinker til højre - det var det oprindelige problem inden jeg skiftede blinklys (håbede på at det måske hjalp.
Noget kunne tyde på at uatoriserede har rodet godt og grundigt med lednings nettet, du må have fat i det lednings diagram der hører til din model.
Den har jeg, men enden bliver nok at jeg må på en eller anden måde få den bragt ind til Karstens MC i Åbenrå
Har du ikke en Kone/kæreste som du kan love en tur i Bilka, for at skubbe dig der ind !
Annonce
når man sætter miniblink på skal der ofte monteres en modstand, når du nu har skiftet tilbage til almendelige blink , er det muligt at denne modstand sidder tilbage, og laver fejl.
Ja okay - men har du nogen erfaring hvorfor stoplyset aktiveres når jeg blinker til højre - det var det oprindelige problem inden jeg skiftede blinklys (håbede på at det måske hjalp.

Bare et gæt - men tror at blinklyset trækker stel gennem stoplyset, du må lige følge ledningerne rundt.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hejsa.. tror rørsmed har fat i noget.. Nogle blinkræleer skal belastes rigtig ellers "blinker" de ikke, men lyser bare.. Vedr problemet tror jeg også på en dårlig stil.. træk en minus fra batt og sæt den på henne ved problemet..

Mvh Jan J
Jeg fandt ud af at der sad 10W pærer i de nye lygter, men der skal være 23W isat - det fik den til at blinke korrekt - dog undtagen højre bag blinklys.
Når jeg nu blinker til højre er foran OK, men bagpå blinker højre blinklys og baglygten skiftevis - har forsøgt at ændre stel og giver baglygten stel et andet sted fra uden held - når jeg så påvirker fodbremsen imens jeg blinker, så slukker baglyset og blinklys både for og bag lyser konstant.
Jeg er sgu ved at gå kold i dette
STaal
Jeg forstår dig til fulde, der er simpelthen ikke noget der kan drille mere end det elektriske system på et køretøj.
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis