Hule i trætop

Vi kunne godt tænke os at lave en hule/hytte oppe i et valnøddetræ, hvordan griber man det an, da den jo helst skal være solid, så ingen falder ned og slår sig grimt.

------------------
Thomas

Thomas
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Man bør vel i grunden lade være, Så falder man ihvertfald ikke ned.

VIDEN ER VEJEN TIL VISDOM.

Jeg skal selv bygge et lille fritidshus på tolv kvadratmeter med brændeovn og "altan" små femten meter oppe i en stor gran i Småland. Jeg skærer selv mine materialer og bygger efter egne tegninger - dog kariakteristisk for lokalområdet, hvor det skal opføres. Jeg vender tilbage når jeg har fået min computer i gang efter det seneste nedbrud.

Vil du gerne have konstuktionstegninger eller bare en beskrivelse? Vil du have råd om materialer? Hvordan skal adgangen være? Hvor højt oppe er det? Hvordan ser træet ud? Er der for eksempel mange stammer, deler træet sig i et Y (eller U), skal træet skæres over og blot bære hytten, skal stammen(erne) gå op igennem hytten og så videre!?

<p>Venligst<br /> <br /> <br /> Thye</p>
det lder spændene, kan vi få nogle billeder/tegninger at se?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej Thye og Viktor

Jeg ved godt, det er en gammel tråd, men har I nogensinde fået færdiggjort jeres projekter?

Jeg er journalist på Mastiff TV og i øjeblikket søger vi kreative boligprojekter til et program på TV2. Det handler i særdeleshed om at udnytte få kvadratmeter kreativt, og et træhus ville jo være oplagt at have med :-)

I må gerne give lyd om, hvordan det er gået med jeres projekter - evt. smide en mail til [email protected]

Jeg glæder mig til at høre fra jer.


De bedste hilsner

Ditte
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis