loc.PC mister tid og dato. Leif Carlsen 9 2620 26-02-2008 10:29 Ur og dato skal indstilles efter hver gang jeg slukker for strømmen og starter op igen.Hvad er årsagen?Det er en HP pavilion. Ur og dato skal indstilles efter hver gang jeg... Vis hele indlægget 13 svar « ‹ 1 2 Følg tråden Der er 10 indlæg før dette. Annonce Annonce Annonce
kledal 4 7600 28-02-2008 10:25 skift dit batteri på bundkortet, det virker www.lars-andersen.dk www.lars-andersen.dk
Leif Carlsen Trådstarter 9 2620 28-02-2008 19:41 Jeg har nok købt et forkert batteri,men i brugervejledningen står der det skal være et knapbatteri af typen CR2032 og det er et sådan et jeg har monteret.Tak for hurtig svar.
Twist 1685 2860 28-02-2008 20:13 Dvs. selvom din PC står tændt natten over med det nye batteri, så glemmer den fortsat indstillingerne ?Ok, så bør du prøve at lade batteriet i en anden PC. Hvis det virker i en anden PC, så har din PC'er et problem, hvis det heller ikke virker i en anden PC'er, så må du lige sige til, så har jeg en bekendt der for et moderat beløb (ca. kr 23-24 til dækning af porto) gerne vil fremsende dig en hel pakke af de korrekte batterier. Problemet bliver vel at finde en anden PC der bruger samme batteri type (!) Den er ganske vist ikke unormal, men det store battier som du bruger har jeg ikke set i moderne PC'ere i et stykke tid. Der ligger dog en butik i farum. restlageret.dk hedder hans side, han plejer at have gamle reservedele, og vil måske også være behjælpelig med at teste og evt. ombytte dit batteri mod en mindre modydelse. Jeg er ganske overbevist om at han har nogle gamle HP eller Compaq PC'ere som der bruger denne batteritype.