Prishammeren

Har prøvet at maile og ringe sidste uge og denne uge for at købe værktøj, men ingen svar på mail og telefon går direkte på svarer.

Nogen der ved noget?

Mvh
Thomas
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Aner det ikke, men jeg ved at DeWalt, som har truet med at anlægge sag mod prishammeren for at lukke deres salg af parallel impoteret DeWalt værktøj (hviket også kan ses på udbudet af DeWalt værktøj i år), jeg kunne forestille mig at det samme er sket med Makita

Venlig hilsen

Klaus
Forståeligt du er en smule bitter over det, men man kan vel heller ikke leve af at sælge noget der er så billigt shocked


Rolig nu, jeg håber da bestemt ikke han har lukket, men synes bare det er lidt underligt hvis han er taget på vinterferie et par uger uden at give besked på hjemmeside og telefon.
Har handlet med ham flere gange og fået superservice og reaktionstiden på mail er ofte under 10 min. selv om aftenen, derfor undrer det mig at jeg ikke kan komme i kontakt med ham.

Mvh
Thomas
Hvis han fortæller at han ikke er hjemme i en periode.. så er der jo også en større mulighed for at "nogen" opfatter det som en invitation til at komme forbi og tømme lageret uden at betale for varene...

Så mon ikke han bare holder lidt fri.

Har også handlet hos han og normalt svarer han meget hurtigt.

Men lidt ferie kan vi vist alle have brug for indimellem...

MVH Njord
Annonce
Er bestemt ikke lukket, for jeg har været i kontakt med ham i dag! Har også i dag modtaget en "afsendt ordre" bekræftelse.
Jeg ringet 10-15 gange i går og i dag og sendt et par ekstra mail uden respons..... underligt - Talte du med Robert i telefon eller var det pr. mail ?
Så fik jeg kontakt og varen er bestilt!!! Så kan jeg gå og glæde mig til noget nyt legetøj, øh jeg mener værktøj.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis