udfyldning af hulder

Hej Alle sammen.

Jeg har en Mercedes sprinter, hvor der er ved at komme nogen rust huller, jeg er i gang med at slibe det ned, men der kommer jo nogen fordybninger ned når man rammer noget rust.

Nu vil jeg gerne have fyldt de huller ud igen, men hvad er bedst til det?

skal det være noget glasfiber, eller er der andet i kan anbefalge?

P.s. dette er mit første indlæg wink
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det rigtige er, som du sikkert selv kan gætte, at skære dårligdommen væk og svejse ny plade i.
For at udskyde problemet er spartelmasse til selv samme formål, nok det rimeligste, her og nu.
Det kan du få i diverse biltilbehørsforretninger.
Du skal bare sørge for at få malet det, inden vognen kommer ud i regn og fugt, idet spartelmasse suger fugt og dermed går det stærkt med rust inde under.
Du er ikke alene med det kval! :-)

Med venlig hilsen
ktm

Citat fra ktm

Det rigtige er, som du sikkert selv kan gætte, at skære dårligdommen væk og svejse ny plade i.
For at udskyde problemet er spartelmasse til selv samme formål, nok det rimeligste, her og nu.
Det kan du få i diverse biltilbehørsforretninger.
Du skal bare sørge for at få malet det, inden vognen kommer ud i regn og fugt, idet spartelmasse suger fugt og dermed går det stærkt med rust inde under.
Du er ikke alene med det kval! :-)

Hej

mange tak for dit råd, jaa det var også min plan, at slibe den helt ned også skære det væk og sætte en ny plade ind... Så den kan blive rigtig fin og køre klar til sommer hehe biggrin
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også