windows 98

Hej eksperter.
Har for nogle måneder siden, købt en ny pc der køre xp, der er ikke noget skrive program,andet end wordpad, det er ikke så godt et pogram at skrive i. kan man finde og downloadt et andet på nettet, ,

Min gamle pc, vil fruen gerne bruge, men vores gamle printer er defekt og smidt ud, den printer vi har købt sammen med den nye pc, skal have xp eller vista.
Er det muligt at opgradere fra 98 til xp ved at downloade noget fra nettet.
på forhånd tak
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej..

Der findes gratis skriveprogrammer, som f.eks. Open Office, som du bare kan hente og bruge.. Dette program minder meget om MS office pakken..

Ang. din windows, så findes der ikke en lovlig måde at hente noget gratis fra nettet, så hun kan få XP..

Mvh

Mark Herskind

Hvilken printer drejer det sig om? Model og mærke.

Det kan være, der findes drivere til jeres printer til Ubuntu. Det vil køre mere stabilt med Ubuntu end med Windows 98, og det er enormt brugervenligt at installere og benytte - bare rolig. Og så er det selvfølgelig gratis.

Hvis det kunne fungere med Ubuntu, kan jeg forestille mig, I vil foretrække at spare de 500-600kr til en ny Windows XP licens.
Hej
Hvordan får man et pcmci kort til at virke i win98 har prøvet alt d-link kan ikke er der en her der ved noget jeg ikke gør så ring til 28571372
der findes et program der laver lisencer til xp, for info. skriv til [email protected]
Citat fra kro

Hvilken printer drejer det sig om? Model og mærke.

Det kan være, der findes drivere til jeres printer til Ubuntu. Det vil køre mere stabilt med Ubuntu end med Windows 98, og det er enormt brugervenligt at installere og benytte - bare rolig. Og så er det selvfølgelig gratis.

Hvis det kunne fungere med Ubuntu, kan jeg forestille mig, I vil foretrække at spare de 500-600kr til en ny Windows XP licens.
Citat fra Micprop

der findes et program der laver lisencer til xp, for info. skriv til [email protected]

Også kendt som "piratsoftware" eller "at stjæle"...

Angående dit eget problem med dit D-Link PCMCIA kort og drivers til Win98, så ville det hjælpe, hvis du skrev hvilken model, det drejer sig om.

Du kunne også overveje at installere Ubuntu på maskinen, da der er en god chance for, Ubuntu har drivers til kortet.
Annonce
Hel
det kan jeg ikke da jeg har navigerings software som hoved anvendelse har prøvet den vil ikke installerer det på maskinen.
det ved jeg ikke om det er at stjæle det sparer en masse penge og med deres regler er det umuligt at flytte til en anden maskine uden en formue i telefonregninger
quote=kro]Også kendt som "piratsoftware" eller "at stjæle"...

Angående dit eget problem med dit D-Link PCMCIA kort og drivers til Win98, så ville det hjælpe, hvis du skrev hvilken model, det drejer sig om.

Du kunne også overveje at installere Ubuntu på maskinen, da der er en god chance for, Ubuntu har drivers til kortet.
hej
det er en d-link dwl-g650+ har installeret software og den kan se netværket men ikke gå på nettet
Citat fra Micprop

Hel
det kan jeg ikke da jeg har navigerings software som hoved anvendelse har prøvet den vil ikke installerer det på maskinen.
det ved jeg ikke om det er at stjæle det sparer en masse penge og med deres regler er det umuligt at flytte til en anden maskine uden en formue i telefonregninger

Citat fra Micprop

Hel

Så vidt jeg husker, er det et gratisnummer, man ringer til for at aktivere XP. Jeg har aldrig selv haft problemer med at installere min lovlige udgave af XP de mange gange, hvor jeg har opgraderet mit hardware.

Når du stjæler, sparer du i sagens natur penge. Så lad os lige kalde en skovl for en skovl og en spade for en spade wink

Angående dit problem med D-Link'en: Får den tildelt IP? Står kortets drivere som korrekt installeret inde under listen med hardware i Win 98?
ja den er installeret rigtig så jeg fatter ikke hvad der er galt
lennart
Så vidt jeg husker, er det et gratisnummer, man ringer til for at aktivere XP. Jeg har aldrig selv haft problemer med at installere min lovlige udgave af XP de mange gange, hvor jeg har opgraderet mit hardware.

Når du stjæler, sparer du i sagens natur penge. Så lad os lige kalde en skovl for en skovl og en spade for en spade wink

Angående dit problem med D-Link'en: Får den tildelt IP? Står kortets drivere som korrekt installeret inde under listen med hardware i Win 98?
Får den tildelt IP? I så fald hvilken?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis