Ståltag med tagstens profil + nybyg

Mojn mojn til alle bruger her inde. Først vil jeg lige starte med at rose dette forum der er bare så meget hjælp at hente her.

Har lige nogle spørgslmål
Skal til at lægge nyt tag på stuehus og ny tilbygning på 270 m2 + stald på 240 m2.

1. Nogle der har kendskab til stagsten profil tag fra..lindab, hp stål tag, profilmetal, metrotile, wiskey aps eller tagsystem. hvad skal man vælge.
Det skal se godt ud og være billigt*GG* er jo jyde med stort "S"

2. Hvordan ser det ud med sokkel dybde er det 90cm. incl 2 leca iso blokke eller er det 90cm plus de 2 isoblokke??

3. så leder jeg efter noget info om hvordan man laver skotrenderne fra tilbygningen og indpå huset.

Håber at jeg ka få lidt hjælp
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
2. Frostfri dybde er fra færdig niveau, altså 90 cm fra overkant af dit muld og ned i jorden...

Anders
HAr haft go erfaring med Lindab pladerne - vi har lagt i fuldlængde plader på vores eksisterende tag, samt ud over vores tilbygning hvor vi så har lagt undertag. Dejligt nemt at arbejde med, og med fulddpladerne når man virkelig langt på relativt kort tid.

Mvh.

René

forløbig tak for de hurtige svar.
Til Brandmanden... Ka du huske hvad du har givet for lindab taget ca pr. m2?
Med lægter og tagplader og nogle taghætter til et hus på ca. 140 m2 (tagfalden selvfølgelig lidt større), mener jeg at vi kom af med lige omkring 30.000 kr. Vi lagde selv.

Mvh.

René

Hej Hamsjel.
Jeg tror ikke det kan betale sig for dig at indhente tilbud der hvor brandmanden bor (Kjøvenhavnstrup eller der omkrin) Kør du hellere ud til Davidsen, de er altid gode til at give et ordentligt tilbud på matrialer.

V.h. Håndværkeren
det er nok rigtig nok det prøver jeg, samt skal lige et smut ned på den anden side og for hører mig om priser der det kan ikke andet end være biliigere.
Det kan der være noget om, især hvis du har mulighed for at transportere selv.
Træ er billigere der nede, også kvalitets træ, de har jo ikke den åndsvage høje moms.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis