Ombytning af toilet.

Hej Forum,

Et gammelt toilet er næsten ved at rende sin vej. Det er ikke lykkedes mig at få det stoppet, på trods af flere forsøg på at reparere det. Ydermere skyller det med ca. 8 L hver gang, nogen drister sig til at hive i knoppen, så jeg har egentligt mest lyst til at skifte det ud.

Har nogen instrukser/set on-line instrukser på hvordan man installere et toilet? Det eksisterende er med S-lås (faldstamme i gulvet), og jeg er lidt i tvivl om hvad der skal til at installere et nyt.

Og en ting til; der kører tilbud på Ifö Cera til ca. 500 kr. fra XL-byg, med jævne mellemrum, det er med 2/4 skyl - nogle bud/gode grunde til at man evt. skal punge ud med mere confused

På forhånd tak!

MVH

Kristian
arkGreen">...aka DIY Dude...
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Køb du bare et Cera til 500, det er billigt. Du afmonterer det gamle, og monterer Cera, der er overgang med til afløb, du skal købe et sæt med slange og gummikant til gulv. Har selv lige skiftet til et Cera, derved sparer jeg så meget vand at det betaler toilettet på 1 1/2 år.
Bestemt ikke noget dårligt køb, og også et toilet det nemt at få reservedele til.
Men det ikke noget problem at skifte selv, spørg i dit byggemarked de plejer at have et A4 ark med billeder "How to do it"..
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis