Drivhus købes, men hvad er godt ?

Hej Alle i velvidende lav-det-selv'er

Der må være en eller flere der har lidt erfaringer med drivhuse, hvilke fabrikater der er håbløse og hvad der er godt, alt sammen naturligvis til den helt rigtige pris.

Jeg har planer om at anskaffe et driv hus på mellem 5 og 10 kvm. det skal være godt og selvfølgeligt ikke for dyrt. Jeg tror fint at jeg kan nøjes med et hus i glas, og så kalke hvis vi får for meget sol.

Menhvad skal man kigge specielt efter ? og hvor finder jeg den rigtige pris ??

På forhånd tak

wink Njord wink

MVH Njord
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Njord. det er lidt sen med drivhus i år men jeg kan fortælle dig at jeg anskaffede mig en ny "juliane judilæumsmodel" den er 10,2m. Den kostede små 5000 i byggecentret komplet med alm glas uden sokkel. det er en tilbud de sommetider kører med normalt koster en alm. 9,9m ca 6000.vil du ha noget ud af den må du endelig ikke købe den for lille
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Lidt sent, bedre sent end aldrig !!!

Eller ??

Men det langstrakte forår er sommeren vel ikke startet endnu, eller er jeg for optimistisk ?

Jeg tænkte at man måske kunne være heldig at finde et "overgemt eksemplar" til den helt rigtige pris.

Venligst Njord

MVH Njord
Hej Njord.
Det er overhovedet ikke for sent med et drivhus. Jeg har netop været heldig at få et ganske gratis mod nedtagning gennem haveklubben på groupcare. Du kan roligt tage imod et sådant tilbud, det var nemt at nedtage, kig eller skriv evt. i den blå avis.
Tomater, agurker o.lign skal ikke for tidligt ud, så du kan snildt nå det.
Sus

MIP
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis