Brædekløver hydraolik hjælp!

halløjsa i gruppen

jeg har raget mig en større brændeflækker til,
en ganske solid basse biggrin
den skulle kunne trykke 10T og tage 57 cm, nok til mit behov wink

det eneste der går mig på er at den ikke er færdig monteret i hydraolikken
den har et fint stort stempel self. med 2 tilslutninger.
så er der monteret et håndtag og det er der filmen knækker for mig.
og det gælder også for pumpen den har 2 huller hvor jeg formoder det ene er indtag til olie og det andet er tryk siden til stempel

på håndtaget er der 6 huller, de 2 af dem er proppet af de 4 andre er der plast propper min logik siger mig at 2 af dem er til stempel, og 2 er til frem retur pumpe/sump
så er det bare hvilke der er hvad?

jeg har puttet et billede med så man kan se hvad det er jeg taler om
og her er et link til de store billeder af den
http://www.lynghoy.dk/brandeflakker/

håber der er nogen der kan hjælpe, så jeg snart kan få flækket det sidste brænde.

hov ja og en sidste bemærkning, er der nogen her der har kenskab til en online forhandler af slanger til hydraulik?

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej,

på din ventil, der er tilslutning "P" der trykket fra pumpen skal ind, tilslutningen til venstre er retur til tank, og "a" +"b" er til stempel, hhv den ene og anden vej.

Er der nogle symboler / bogstaver ved tilslutningerne på pumpen ?
Hvis de 2 tilslutinger ikke er lige store, så er den lille tryk siden, til ventilen, og den anden olietilgangen.

Håber noget af det kunne hjælpe.


Mvh Sømanden
mange tak for det
fik også lige et svar fra sælger,
han oplyser at T og P fra ventil skal begge forbindes til pumpe, og at der skulle være nogle små mærker der angiver hvor, så det må jeg se efter når jeg får afmonteret pumpen, der mangler nemli også tilslutnings flangerne på pumpen, og så er det jo ikke nemt at forbinde de slanger jeg ikke har endnu wink

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

kan du ikke finde en lokal maskinhandler, de kan ofte lave slanger på mål medens du venter

Tror du får svært ved at finde dem færdigmonterede - der findes et hav af forskellige fittings

Med venlig hilsen

Fladder
joo det kan jeg skam, men gevindet er ikke noget problem, det er almindeligt ½" rør gevind.
det var også for lige at få en ide om priserne på sådanne slanger, om det er 500 eller 5000,- extra jeg skal bruge på den wink

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

hej

T (tank) = retur fra ventil
P (pres) = Frem til ventil

altså er P fremløb og T retur og som regl udføres forbindelsen T i større dimmension end P..

Mvh steffens
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis