spam mail

Det jo ikke unormalt man får en masse spam mail dagligt, og jeg sletter det normalt lige så hurtigt som jeg ser det ikke er noget.

Men jeg kom så til at læse denne her og tænke, hva får de ud af at sende denne mail og hva hvis jeg svarede...!

Vil lige sige jeg aldrig kunne finde på at svare...!
-----------------------------------------------------------------------
You won the sum of £750,000,00 GBP from our monthly PROGRAM,you are hereby advice to get back to us, to claimed your prize.

Contact Mr.Brown_wiliams
Executive Secretary/Claims agent
Email:[email protected]
Claims Requirements:

1.full name:
2.Home Address:
3.Age:
4.Sex:
5.Marital Status:
7.Phone Number:
8.Nationality
9.Country Of Residence
-----------------------------------------------------------------------

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
Det jo ikke unormalt man får en masse spam mail... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Næstformanden

I kunne da lige klikke ind på www.dr.dk/p3/mondo
Næstformanden, der også gerne modtager kontonumre og lign.


Vil du ikke også have bare nogle få tusinde kr??biggrin

Med venlig hilsen
ktm

 

Hej.

Een af mine bekendte, så en annonce i avisen, hvor man kunne låne op til 50.000, for nogen år siden.

Han kontaktede dem, og de sendte så skemaer han skulle udfylde, sammen med 300 kroner i kontanter, som han så sendte til dem. De 300 kroner var vist en slags gebyr for behandlingen af lånesagen.

Han fik så, et par dage senere, flere skemaer tilsendt, hvor han skulle angive sidste års indtægt, sammen med lønsedlerne og kopi af årsopgørelsen fra Told og Skat. Det samme skulle han gøre flere år tilbage i tiden. (mener det var 10 år)

Det endte selvfølgelig med, at han droppede det hele, da der var alt for meget besvær med alle de papirer, og var nu 300 kroner fattigere.

Nyd livet.......lev i nuet.
Troede han virkelig på at han kunne låne 50,000,00 Kr. på sit glatte ansigt ?
Der er altid noget fusk forbundet med den slags lån, og de koster mange gange mere i renter end hvis han hendvendte sig i en bank. Men han var måske medlem af den store danske forening, Ribers Kredit information !
Det var sku da endeligt en fed fidus.. det er vel ikke engang ulovligt.. han gav jo selv op...!

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
nej nej nej... Så i basta i aftes.. en mand har betalt 34 regninger, i alt 633.000 kroner.. til et svindler firma, før han fattede der var snyd...!

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis