Laminat gulv

Hej,
I 2 af vores værelser har de tidligere ejere lagt noget laminat gulv, som er ekstremt glat.
Er det nogle der ved hvad man evt. kan behandle denne overflade med og har det evt. noget med kvaliteten at gøre. Jeg overvejer nemlig samtidig at købe noget af det billige til 40 krm2 og få det lagt i 2 andre værelser. Hvad er Jeres erfaringer med dette, fungere det i praksis eller er det alt for billigt?
Hilsen,
Thomas
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har selv prøvet og ligge sådan en billige gulv, og har lovet mig selv at jeg aldrig gør det igen, for problemmet er at det click system der er på de billige gulve ik er særlig godt, så det kan være rigtig træls og ligge sådan et gulv, hva har du som gulv i de rum nu? man kan jo os vælge og ligge billig fyr plank.
Enig, det er simpelthen for dårlig kvalitet. Det er som Sofus skriver irriterende at monterer, fordi fer og not ikke er lavet ordentligt.

Yderligere så holder det ikke, det bliver flosset i kanterne efter for kort tid. Vent til der kommer Pergo på tilbud og køb det, det kommer du ikke til at fortryde.


Hej,
tak for jeres svar.
1. hvor er finder jeg pergo på tilbud.
2. er der nogle som har en ide om hvordan undgår disse ekstrem glatte laminat gulve.

/Thomas
Citat fra thomas magnussen

Hej,
1. hvor er finder jeg pergo på tilbud.


Prøv http://www.tilbudsugen.dk og søg efter Pergo. 3 hits i den her uge.

mvh
Jørgen
Jeg oplever ikke Pergo gulve som specielt glatte, jeg tror desværre det skyldes det lidt billige gulv du har valg og jeg tvivler desværre på du kan gøre så meget ved det. En mulighed kunne måske være produktet "Anti Skrid", dette bruges primært til fliser og forhandles i bl.a. Silvan. Det kan være de kan finde ud af, om det også kan bruges på dine gulve.


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis