Pakning til gammel vandhane

Hejsa,

Håber på lidt hjælp, da jeg lidt løber panden mod muren hele tiden rolleyes

Jeg bor i en gammel lejlighed (læs ca 1940'erne), hvor jeg tror at toiletvasken er fra den gang confused Håndvasken er i hvertfald at den helt gamle slags med én vandhane til varmt vand og én anden til koldt.

Nå, problemet er, vandhanerne står og drypper hele tiden, og jeg kan snart ikke stramme dem mere. Så løsningen må jo være at købe en ny pakning. Men den lokale værktøjs-pusher, kunne ikke hjælpe mig. Så derfor vil jeg høre jer, om I ved hvor jeg kan skaffe dem henne? Evt. på nettet?

Jeg har vedhæftet et billede af selve vandhanen og af pakningen. Beklager billedekvaliteten, men havde kun lige mobilen i nærheden smile

Mvh
Kasper
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg købte et billigt fræseset til vandhane i harald nyborg, der var pakninger med.
Citat fra Blich3

Jeg købte et billigt fræseset til vandhane i harald nyborg, der var pakninger med.

Hvad er et fræseset confused

Citat fra majorbug

Jeg har samme vandhaner på mit gamle toilet, og havde samme problem. Tro det eller ej, Silvan havde nye ventiler lige til at montere. så tag du bare indmaden med i silvan, så tror jeg de har en til dig.

Super! Kan du huske hvad de koster?
det er til at rense/rette bunden under ventilen i vandhanen, og det kan jeg kun anbefale at gøre.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis