Alternativer til montana.

Der må da være alternativer til montana.
Konen vil gerne have noget reol under fladskærmen, med lidt skuffer og et par skabe. Men montana er hundedyrt.

Det skal være højglans, og helst med låger i hvidpigmenteret eg.

Vi har set på noget Jesper Holm, men det er ikke 100 % i finishen.

Er der ikke nogen der kan anbefale noget. Gerne noget der laves på mål (helst på sjælland).

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Der må da være alternativer til montana. Konen vil... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hmm, men det er lågerne der sætter begrænsningen.

Jeg kan ikke finde noget eg der egner sig. Jeg har spurgt før her, men ingen hit.

Selvfølgelig spørger jeg efter noget eksklusivt, da jeg ikke syntes montana er det.

Jeg havde også fundet alternativer, http://www.jesperholm.dk/, men hans slut finish er bare ikke lige det man forventer.

Ting der er lakeret fra fabrikken bryder jeg mig ikke om at save / bore i, hvis målene ikke lige passer, og overfladen på lågen er forkert.

Jeg er ikke møbelsnedker.

Der må sgu da være nogen der kender nogen der laver sådan noget på mål.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
OK. Låger kan jo laves på mange måder. Spørgsmålet er om det skal være SOLID eg, eller om det må være stave. I stave kan du jo få hvad som helst. Kig evt. på www.mifapladen.dk hivs du ikke vil nøjes med en normal bordplade du beskærer. Skal det være planker, så skal du til et savværk. Du kan også købe eg som krydsfiner. Det er jo "let" at proppe en fræser i (lav gerne en form du kan følge først, jeg har selv horrible erfaringer med at fræseren pludselig smutter).

Skabet vil jeg da gerne lave på mål til dig, men jeg ER altså ikke ferm med en overfræser, så låger er lidt.... Ikke så fedt.

Hvad med Thomas Hjort ? Han plejer da at tilbyde snedker assistance her på siden ?
Hehe, når man nu lige frem bliver råbt op, jamen det burde jeg da kunne klare

Det handler jo bare om at få startet fræseren, jeg har faktisk for ikke så længe siden lavet et TV-bord, som kunden efterfølgende sendte til en omgang autolakering. Sort maling og 5 gange klar lak - det så ret så godt ud.


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også