ALB-Ventil Avensis

Hej Experter!!

Er der en der kan fortælle mig hvor ALB.ventilen
sidder på en Avensis st.car fra 2000

Vh Henrik
28 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
den sider oppe under bunden i venstreside bag ved baghjulet med en fjeder der sider ned på venstrebagerste bærearm
så må du lige følge de bagerste bremserør fra bag hjulene
Citat fra eksmek

så må du lige følge de bagerste bremserør fra bag hjulene


Havde den på liften igen! Kunne stadig ikke finde den
Bilen bremser for hårdt på venstre baghjul!!
Kan det ikke være alb ventilen??confused
Citat fra eksmek

er det i forbindelse med syn at skævbremsningen er for stor på aksel 2
eller over bremser den på venstre bag hjul ?


Ja skævbremsningen er for stor på 2.aksel i synshallen
Han sagde den bremser for hårdt på venstre bag
da du havde den på lift fulgte du så rørene frem efter der er nogen som kører med fast reduktion til bag hjulene så sad ventilen oppe på torpedo pladen lige over strtøjet de ligner en for støret rørsamler den kan være enkelt en til hver hjul eller samen byget den kan også side helt oppe ved abs modolatoren du fik vel ikke et udskrift af bremse testen ?
Citat fra eksmek

da du havde den på lift fulgte du så rørene frem efter der er nogen som kører med fast reduktion til bag hjulene så sad ventilen oppe på torpedo pladen lige over strtøjet de ligner en for støret rørsamler den kan være enkelt en til hver hjul eller samen byget den kan også side helt oppe ved abs modolatoren du fik vel ikke et udskrift af bremse testen ?


Nej den fik jeg ikke desværre! Havde samme problem på min gamle Corolla da gav jeg lige den der fjederarm lidt olie/massage så bremsede den helt perfekt!
Citat fra Henrik007

Nej den fik jeg ikke desværre! Havde samme problem på min gamle Corolla da gav jeg lige den der fjederarm lidt olie/massage så bremsede den helt perfekt!


Den skævbremser med 47%
ja det er meget men det jeg prøver at efterlyse om det nu ikke bare er højre bag hjul der bremser for lidt og det er derfor at jeg spurte efter et bremse udskrift
Der er yderligere 18 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis