Japansk ahorn

Hej med jer!
er der nogle der kender til Japansk ahorn, jeg mener den hedder saadanne det er en busk
(lille trae) med brune plade, jeg havde saadanne en i min have i Oelstykke, men nu er det jo saadanne at vi bor nu i Estland,
og her kunne jeg godt taenke mig saadanne en busk i vores have, er der nogle der ved om den kan klare lidt koldere temp. end i Danmark.
MVH Preben

------------------
preben

preben

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej øvre øst på !!

Jeg har haft en japansk ahorn i en krukke nu igennem de sidste 5-7 år uden problemer.
At den står i en krukke gør jo at jorden har noget nemmere ved at fryse end hvis den stod solidt plantet i jorden.

Men det er jo kun en amatør antagelse !!

PS. Hvad lave du ovre øst på ??
Er det et erhvervs eventyr der trækker eller ???
Vi hører ofte at meget kan erhverves for rimelige summer i de baltiske lande, men hvordan er kvaliteten generelt ??
venligst Njord

MVH Njord
Hej til alle, jeg har jo svaret njord via mail.
Men hvis der er andre der taenker det samme som njort, for af og til skriver jeg jo paa div. sider her paa lav det selv,jeg er meget glad for denne lav det selv, tak til dem der gider goere saa stort et arbejde.
Naa altsaa mig selv, foertids pensionist fra SAS gift med en Russisk kone boet her i 2 aar,det er et dejligt billigt land altsaa naar du kommer med vores penge vi har en 1650 m2 grund med 250 m2 hus grund skatten ca. 1.300 dkr om aaret naturgas 1.25 dkr per Lt. jeg kan huske jeg betalte 18.000 dkr
for 810 m2 grund i Danmark og 4.85 dkr for naturgas.
MVH Preben Estland

------------------
preben

preben

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere