Blomsterhaver-Parker

Hej med jer.
For mange år siden var jeg sømand, og for vel omkring 40-45 år siden besøgte jeg en meget flot blomsterhave eller park i Tyskland, jeg mener den havde navnet Blommegarden eller sådanne noget, jeg han ikke huske om det var fra Hamburg-Bremen eller Kiel, her til sommer vil vi meget gerne på en biltur igennem Europa, så jeg kunne godt tænke mig at besøge den have.
Er der nogle der kender til den, også gerne andre flotte Haver-Parker i Belgien-Holland-Tyskland.
MVH Preben41

Ps. så har jeg selv fundet den i Tyskland, den hedder Planten un Blomen og ligger i Holstenwall Hamburg.

Men jeg kunne stadigvæk godt tænke mig nogle flere.
MVH Preben41

preben

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
He he - troede ikke, sådan ca. 30 år gammel viden kunne blive aktuel igen. Jeg var ca- 6-7 år, da jeg sidst var der.
Tror du tænker på Planten un Blumen i Hamburg - prøv at google det (bemærk uden D i und)

- og nå ja, jeg nåede ikke at læse det sidste af dit indlæg i bare "genkendelsens glæde"... Lige talt med min fader (som er født lige i nærheden) og han bekræfter, at det er en oplevelse værd.

Mvh.

Jan R.
Hej Jan R.
Tak for dit svar, ja nu er det jo mange år siden jeg var der, men den var det MEGET flot, så denne oplevelse vil jeg gerne dele med min kone.
Ha´det godt.
MVH Preben41

preben

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis