Ny gelcoat på en Sunbeam S22, HJÆLP

Hej folkens.:wink:

Jeg ville høre om der er nogen som der kan hjælpe mig. Nå vi nu slutter den kommende sejlsæson, så skal båden jo på land igen. Og så skal den have den helt store tur.
Båden skal skilles total ad og så skal den have en ny gelcoatoverflade både i fribordet, dækket, cockpittet, ja hele overfladen. Men jeg er meget i tvivl om hvordan jeg skal gøre og hvad jeg skal købe.
Specielt med hensyn til det skridsikremønster på hele dækket som jeg selvfølgelig gerne vil beholde.

Folkens hvad skal jeg stille op for at få min sejlbåd til at se ud som ny???

Håber at der er nogen som der kan hjælpe mig, Du/I må gerne kontakte mig med råd og vejledning. Kan kontaktes på mail - [email protected] eller pr telefon efter kl 12 på 42285105.

På forhånd mange tak

Med venlig hilsen

Palle Pedersen.:grin:
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
da du et andet indlæg har præsenteret dig som forhandler af gelcoat mm. skal dette vel ses som et forsøg på annoncering,som ikke hører hjemme her.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Go dag Hr. lynæs.

Jeg ved ikk helt hvad du går og tror jeg er for en eller hvad jeg end prøver på at sælge. Men jeg er ikke en forhandler eller noget som helst. Jeg er bare i besidelse af gelcoat og topcoat. Så er der vel ikke noget forkert i at hjælpe en medsejler med hans problem. Og jeg har ret faktisk en sejlebåd som jeg skal renovere her til efteråret og som der skal have ny overflade. Og hvis du skulle være itvivl, så er jeg 25 år gammel og dette min første sejlbåd...... NEJ JEG ANNONCERE IKKE, DET STÅR OGSÅ I BETINGELSERNE FOR AT VÆRE MED PÅ DENNE HJEMMESIDE. Men mange tak Hr Lynæs for tak for velkomsten.

Palle
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis