Klinker på køkkenbord

Hej folkens,

Jeg skal til at lave mit køkken, herunder køkkenbordet osv. Jeg havde tænkt mig at lægge klinker i stedet for at have en traditionel bordplade. Derfor vil jeg gerne forhøre mig om det er muligt at lægge disse på den eksisterende bordplade? Denne er i træ. Ydermere vil jeg høre om jeg også kan montere en ny porcelæns vask i hullet hvor den gamle vask sidder? Eller bliver dette noget juks?

Jeg ser frem til nogle gode svarwink

Mvh. Chr.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej...

Vi lavede det selv med granit fliser....yndigt,,,wink

Det er rigtig nemt, med en vådskærer- men beetmt dig for om du vil have fuge, eller som os knasfuge...

vi lagde dem så tæt op af hinanden som muligt. og hver gang vi stødte en ny flise til, smurte vi godt med m silikone på de tilstødende kanterne..

afslutning lavede vi med en L-vinklet aluliste,,,(2,4m) dem skaffer de på tømmer handlen.

Bordet er nu 2 år gammel.... ingen skader farver ridser mærker.. fint som ny..nemt at rengøre...

så go ahead-husk at det skal være flexible klæber, da det er på en trækonstruktion.
Citat fra Allan Fischer

Hej Christian

"Flexibel" klæber. Har du et forslag ?

Hilsen¨
Allan


Alfix har noget flexbinder til at blande i fliseklæben så du kan bruge den mod træplader. Der findes også andre, jeg er sikker på at Lip også har tilsvarende.

Hermed link: http://www.alfix.dk/fax/pi_flexbinder.pdf
Citat fra Staun

Alfix har noget flexbinder til at blande i fliseklæben så du kan bruge den mod træplader. Der findes også andre, jeg er sikker på at Lip også har tilsvarende.

Hermed link: http://www.alfix.dk/fax/pi_flexbinder.pdf


præcis.....vi valgte dog at buge combifix der er der flex binder i. den er lidt dyrere men go
Citat fra christian31

Hej...

Vi lavede det selv med granit fliser....yndigt,,,wink

Det er rigtig nemt, med en vådskærer- men beetmt dig for om du vil have fuge, eller som os knasfuge...

vi lagde dem så tæt op af hinanden som muligt. og hver gang vi stødte en ny flise til, smurte vi godt med m silikone på de tilstødende kanterne..

afslutning lavede vi med en L-vinklet aluliste,,,(2,4m) dem skaffer de på tømmer handlen.

Bordet er nu 2 år gammel.... ingen skader farver ridser mærker.. fint som ny..nemt at rengøre...

så go ahead-husk at det skal være flexible klæber, da det er på en trækonstruktion.


Det ville være fedt med ef billedebiggrin Syntes det lyder godt cool
ok lige det eneste billede hvor det såen var tydelismile g

når jeg lige får ladet mine batterier op kan jeg tage nogle ordentlige
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis