vandskuring på tapet

Er i fuld swing med vandskuring af indvendeg væg. Mit spørgesmål er om man kan vandskure oven på tapet, eller skal hele lortet af......
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det tror jeg bestemt du skal lade være med.
Tapetet vil blive opblødt og nulre og sluttelig boble op og falde partielt af, hvorefter du vil blive deprim.
Af med lortet.

Med venlig hilsen
ktm

 

Som ktm skriver, det skal du lade være med, det vil vandskuringen vil falde af når du rører ved det, det er den hårde vej af med tapetet, og OGSÅ den lim der sidder under tapetet, den erfaring har jeg gjort mig, måtte vandskurer 2 gange sad
Tænkt jeg nok. Ja så må jeg få fingeren ude og kom igang...
hvis ikke du er gået igang med at rykke tapeten af, så kan du købe noget maling der hedder rollpus fra sigma, andre laver det selvfølgelig også, der ved jeg bare ikke hvad det hedder, det er faktisk bare maling iblandet en masse sand, så ligner det puds.... selvfølgelig bare en dovner løsning i dit tilfælde ;o)
- du kan lave det selv.

Maling i den ønskede farve, rent sand i den ønskede struktur (størrelse) - blande sammen og vupti - strukturmaling......

Det er noget billigere end at købe det færdigt

/lassemor

......Giraffer er smukke.......
Citat fra lassemor

- du kan lave det selv.

Maling i den ønskede farve, rent sand i den ønskede struktur (størrelse) - blande sammen og vupti - strukturmaling......

Det er noget billigere end at købe det færdigt

/lassemor


præcis.....wink
Jeg er ved at renovere kælder, og har smidt strukturmaling på en pudset væg. I rummet er der også en lille væg med mursten.

Jeg har aldrig vandskuret før så jeg tænkte om man ikke kunne bruge strukturmaling i stedet?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også