Slå airbag fra i cordoba

hey jeg er ny her inde!

Jeg har en seat cordoba fra 94 og da vi venter barn her til august har vi snakket om, om det er muligt at slå airbagen fra i passageresiden.

håber i kan hjælpe os, har overvejet bare at hive sikringen ud, men hvad for en sikring er det??? sad
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
i har sikkert set efter,- men står der ikke noget i instruktionsbogen om det? Der er sikkert et sikringsdiagram om end ikke andet. Men husk at hvis tager sikringen til airbag'en, så er det alle airbag'ene der ikke virker.

Er det ikke kun hvis barnet sidder på førersæddet at i skal slå airbag'en fra?

mvh jan
under "hanskerummet/hylden" sidder et dæksel som kan løsnes med skruetrækker, herinde sidder airback stikket til passagersiden, tag stikket fra hinanden og airbacken er slået fra, det giver dig en fejl i instrumentbrættet, hvis du vil have den fejl væk, så kør hen til seat/folkevogn og køb en dims(!) som passer til stikket (fra airbacken) og vola ingen fejl, og ingen airback...
hvordan ser det stik ud? sys der er en hel del stik
jancar:
Sidder jeres barn på førersædet? confusedconfusedconfused

Bent.
har du læst din instruktion bog inogle af de modeller er der en nøgle lås til deaktivering af pasaser airbagen og man skal bruge hoved nøglen den brune også kaldet kodenøglen
Citat fra Bent Andersen

jancar:
Sidder jeres barn på førersædet? confusedconfusedconfused

Bent.


De er meget fremmelige de børn jeg en gang skal havewink . Regner med at de bliver født med et kørerkort.

Men det kunne så også være på passagersædet foran, at de kunne sidde, hvor airbagen så skal slås fra.

mvh jan
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis