Skot i Commander

Vi mangler lidt hjælp til montering af skot i vores Commander.confused

Birgit & Claus
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg tror du skal være lidt mere konkret

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Der er et skot mellem toilet og forkahyt, der ar blevet nedtaget. De tidligerer ejere af båden var begge ca 195cm, derfor blev hele forkahytten og toilet rum brugt. Jeg prøver om jeg kan finde et foto af det. ellers vender jeg tilbage så snart båden er blevet pakket ud af sin vinterdyne.

Claus
jeg tænkte nu mere på om det var tilpasning eller glasfiberarbejdet eller andet du spurgte på

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Det er tilpasning og inddækning. Det med de store træopgaver, der indrønner jeg gerne at hænderne er skruet forkert på

Claus
hvis du går ind på min side klikker på rep. går ind på træbåde og i anden linie er der beskrevet en pind en såkaldt løgnhals som bruges til opmåling af f.eks. skot. opmålingerne aftegnes på en plade, som skal være fastgjort, bagefter lægges denne på skottet og pinden lægges som ved opmålingen og der sættes en streg på skottet til slut forbindes de afsatte streger og du skulle ha' dit skots facon, du skal ta' hensyn til at bådsiden ikke er vinkelret på skottet, mål derfor på det sted det skal være størst og høvl så spidsningen bagefter.
men du skal nok ha' de hænder vendt rigtigt.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis