Hej
Jeg kan se, at der tidligere har været en del indlæg omkring Jydsk Vindueskompagni. Derfor vil jeg gerne fortælle jer om min oplevelse med dette firma.
Vi fik nye plastvinduer i december 07, som blev monteret af firmaet.
Vinduerne er af ok kvalitet, men håndtagene virker meget billige, og lever bestemt ikke op til vores forventninger. Vi synes, at 57.000 kr. er mange penge, og forventede derfor også god kvalitet. Firmaet har egen håndværker ansat, som monterer vinduerne. Vi er meget utilfredse med hans arbejde.
1. Der er skum ud på vindueskarmene, hvilket ikke er til at få af igen.
2. Der er klumper af skum under vindueskarmene.
3. Han har lavet et hak i plastiken på et af vinduerne.
4. Der var så meget skum i revnerne inde under de indendørs plastik rammer,
at rammerne var blevet presset ud og presset skæve, så de ikke
længere gik ind mod væggene. Vi skulle tage alle rammerne af.. skære
skummet væk.. og skrabe det af selve rammerne for at de passede igen.
5. Terassedøren er monteret skæv, så den går imod øverst.
6. Stållisten i bunden af terassedøren havde en større rids.
Jeg ringede til firmaet og klagede over fejlene. De sagde bare, at skummet nok bare have ekspanderet mere end han havde regnet med, men at det jo var fint, at vi selv havde ordnet det. Omkring hakker og ridser.. skulle vi tage billeder af og maile til dem, så de kunne vurdere det. Problemet er bare, at man ikke kan se fejlene særlig godt på billeder. Vi har ikke fået sendt billederne til dem endnu, da vi ikke har haft internet pga. flytning. Nu er jeg kommet til den konklusion, at det vel er mest fair, hvis de selv kommer og ser fejlene. Det kan da ikke passe, at vi selv skal tage billeder af det. Mht. skummet vi selv har fjernet, så synes jeg, at vi skulle have nogle af pengene tilbage. Hvad hvis det var sket hjemme hos gamle fru Hansen.. skulle hun så også selv rette op på håndværkerens fejl.. nej vel.
Alt i alt.. servicen var helt i top indtil de havde fået pengene.
Firmaet har jo flere afdelinger, så for en god ordens skyld vil jeg lige oplyse, at denne erfaring er fra deres afdeling i Skærbæk, som nu, vist nok, er blevet slået sammen med afdelingen i Vorbasse.
Det var lidt om vores oplevelse. Der er sikkert mange, der har gode oplevelser med firmaet, men det har vi ikke.
Hej Jeg kan se, at der tidligere har været en...
Vis hele indlægget