Mini Dirt bike

Er der nogen som kan hjælp mig ... jeg har en mini dirtbike (mini crosser) jeg synes ikke den har så god fart så hvis nogen kan hjælp min med at sig hvordan man kan tune sådan en .....
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nå der var liv i dig !
Der kan da kun være en gummibånds motor på sådan en mini sag lige som den der sad på de gamle Scoda biler rolleyes
nej der sidder ingen gummi bånd på ...
Det er en normal 2 taks motor der sidder i og det er kædetræk
Det er ikke sådan pludselig at blive taget for pålydende - hva *LOL* Den stakkel kan jo ikke vide, at du bare laver grin med ham, når nu han har et seriøst spørgsmål - og forventer at få et seriøst svar.

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

eller også har han wink
Hvis det er en lille 49 cc, så tror jeg ikke at den kan holde til at blive tunet..
Materialet er i forvejen ikke særlig kraftigt og er vist presset rimeligt meget i forvejen..

Du kan da forsøge dig med en større karburator, men tror ikke at det vil give noget.. Omdrejningstallet kan jo komme ret meget hører op..

Kunne det ikke tænkes at den evt er slidt eller måske trænger til få efterset motoren..??

Når koblingen bliver slidt, så mister den lidt trækkraft. Luftfilteret kan også spille ind, tændrør osv.

Har selv 2 små 49 cc og synes også de er lidt langsomme???!! Ellers er det bare mig, der kræver mere og mere fart..!!!cool
Jeg har skiftet næsten alt ud mangle kun kaburatoren så alt nyt men jeg ved den kan tunes fordi der er mange der har gjort det ...
Citat fra mirsad

Jeg har skiftet næsten alt ud mangle kun kaburatoren så alt nyt men jeg ved den kan tunes fordi der er mange der har gjort det ...


Er det så ikke lettere at købe en større maskine..

Jeg tør 10 hver 10 fald ikke presse mine små maskiner mere...
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis