se TV2 på PC'er??

Hej med jer.

Så er den gal med IT kundskaberne....

Jeg har hørt om en spændende udsendelse, om selvbyggeri, der er udsendt på TV midtvest ( en regionalkanal på TV2 systemet ). Onsdag d. 6/2-08 klokken 11.00 har de sendt en udsendelse med dette spændende oplæg:

"Frokost-tv
dummy.gif
Ind i varmen - Nybygger: Nogle bestiger bjerge som en personlig tilfredsstillelse. Jens Kristian Nielsen i Vemb har foreløbigt brugt to år på at bygge sit eget hus, og det er samme glæde og entusiasme som bjergbestigeren han oplever for hvert et skridt, han kommer nærmere en indflytning. Vestjyden er alenefar til tre og har boet i en campingvogn på byggepladsen siden første spadestik. Undervejs har han udviklet flere redskaber, der gør byggearbejdet lettere. Mød den energiske nybygger i boligprogrammet 'Ind i varmen'. Her besøger vi også Esther og Jens Ole Christensen, der er flyttet ind i deres drømmehus i Sdr. Dråby på Mors. Huset er arkitekttegnet med asymetrisk taghældning, loft til kip i syv meters højde og en helt fantastisk udsigt til Dråby Vig."

Og der var også en del om dette i aftenudsendelsen, tirsdag aften.

Men hvordan er det lige jeg får set udsendelsen på min PCér??
Nogen der kan hjælpe mig?

Jeg har fundet dette link http://www.tvmidtvest.dk/sw37344.asp og det ser ud som om hele serien kunne være spændende for folk der intereserer sig for byggeri..
Problemet er bare at den jeg efterlyser ikke lige er med link.. hverken den korte eller lange version....

På forhånd tak. wink

MVH Njord
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
heller ikke på sputnik ?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre