Asko Vølund produkter?

Hej,

Vi skal have lavet køkkenet om og skal i den forbindelse have nye hårde hvidevarer. Vi har også vores vaskemaskine og tørretumbler stående i forbindelse med køkkenet og overvejer at købe samlet sæt for syns skyld.
Vi har kigget forskellige produkter igennem og er brændt lidt varm på ASKO Vølunds produkter, da de også skulle være strømbesparende.

Inden vi foretager os en stor investering, vil vi meget gerne høre om der er nogen der har haft positive/negative oplevelser med Asko Vølunds produkter??

Tak for hjælpen icon_wink.gif
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har haft en Asko vaskemaskine og opvaskemaskine i snart tre år - de har kørt upåklageligt.
I vores gamle hus købte vi et Asko Vølund køle/fryseskab.. Det var ikke det bedste jeg har oplevet. Kompresseren larmede meget og andre gange knagede og bragede det, så det lød som om det gik en tur henover trægulvet!!

Det skal lige siges at køleskabet var i den billige ende af sortimentet, så det har nok også noget at sige.

Jeg har dog efterfølgende hørt at der bør være to kompresserer hvis det er et kombineret køle/fryseskab. Jeg ved dog ikke om det passer, men det lyder logisk nok.
Hej Asko er et rigtig godt produkt, så der får du ingen problemer, det med 2 kompressorer i køl/frys er det bedste så kan slukke og tænde uafhængig af hinanden (afrimning ect.) det belaster også kompressoreren halvt så meget med 2
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis