Vindmøller

Er der mulighed for at få tegninger til at lave en vindmølle

------------------
anne grete

anne grete
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Måske kan du låne et sæt tegninger hos NEG/micon, de ligger i Randers, og lave din egen mølle.

PS. Du skal huske at skalere lidt ned ellers kan møllen nok ikke være i din have smile smile smile smile

Venligst Njord wink


MVH Njord
Det er vel en brubar vindmølle du er ude efter . . . .
Jeg har efter et par strømsvigt blevet lidt træt af seas, men helt undvære dem er umugligt for min pengepung.
Først : jeg bor på landet, men med naboer.

Så en stor mølle kan ikke komme på tale, SÅ . . .

Først har jeg andskraffet mig en 1000 w inverter ( enhed der omdanner 12v jævn strøm - til 230 v vækselstrøm ( mod. sinis))

Så nu står jeg over for at skulle lave en vindmølle / for år tilbage på en håndværker skole i næstved møtte jeg en fyr der have en tegning af en mølle vinge - vingen var lavet af pvc rør, ( kloarkrør ) det passer med profilen når den lægges rigtig ( lidt på skrå ) på røret.

Genartoren fra en bil så er det ved ar væere der.

For at have strøm om sommeren bliver jeg nød til at opsætte en sol celle også - men så er man på vej i den rigtige retning.

Ps. der skal et stort batteri til, for at trække 500 w trækkes der 50 A på batteriet og ved 1000 w trkkes der 100 A - men med brugte ting og lidt fingerfærdiheder så er der penge at spare.

Tænk dig til at ALDIG mere at skulle betale varme regning . .. . . .

DET er muligt, med en varme pumpe ( trækker varme ud af jorden- bruger lidt strøm ) men strømmen får du fra solceller - ta. .

Nå men det var lidt om vindmålle
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis