Er dette et fupfirma?

Jeg faldt over nogle billige iphones som skulle sendes fra USA, pengene skulle forudbetales til en bank i Romænien, og varerne bliver sendt via dette fragt firma : http://escrow.uk.pl/, jeg har fået et tracking nummer, og alt ser rigtigt ud

Jeg har googlet lidt på den, og er næsten sikker på det er fup og svindel, jeg tøt i hvert fald ikke.

Er der nogle af jer der kender noget til dette, og kan bekræfte mig i at det er svindel?

Venlig hilsen

Klaus
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Alene det at pengene skal sendes til Rumænien i stedet for USA, hvor sælger åbenbart bor, lugter alt for langt væk af gedigen svindel.
Hvis der mod forventning alligevel skulle dukke noget op, tør jeg godt vædde en kop øl på, at det så er hælervarer.

Med venlig hilsen
ktm

Har set den - googlede også på en Iphone....

Escrow.uk.pl er lokaliseret i Polen, hjemmesiden er umiddelbart flot - men teksterne er uholdbare. Et firma, der efter sigende håndterer 17 mio. colli pr. dag, har ikke en kontaktadresse, der hedder [email protected]) eller 3 indleveringssteder i Europa.

Men umiddelbart så siden tilforladelig ud.... bedre "phony-side" end de fleste.....

Mvh.

Jan R.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis