Reanult Laguna

Jeg er den efterhånden, ikke særlig glade ejer af en Renault Laguna fra 96.
Der er en startspære funktion monteret, så fjernbetjeninger (nøglen) skal aktivere centrallåsen før den kan starte. Så har bilen stået ulåst i en halv time, sætter man sig ind i bilen låser den og låser op igen, så kan den starte.
I morges låste jeg bilen op, satte mig ind men den ville ikke starte, lamperne viser at der er noget galt med tyveri anlæget eller bilens indsprøtning system.
er det at slæbe den på værksted eller er der nogle gode ider?
På forhånd tak
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
du skulle kunne anulere din startspære ved hjælp af sikker heds kortet og din instruktionsbog så skulle startspæren kunne desarmeres
men du skal på værksted hus sikker heds kort skal med ellers kommer de ingen steder og hvis de skal ud at søge koderne koster det
Vi har ikke noget sikkerhedskort.
Er der ikke en chance, for at det er en sikring i boxen til centrallåsen?men hvor sider den så?
hov det er vel ikke bare batteriet i nøglen der er blivet fladt har du prøvet med en anden nøgle om kan aktivere systemet
hvis det er en sikring sider den under instrument bordet helt ude til venstre
Nej, i så fald er det i begge nøgler samtidig.
Og alle de normale sikringer er tjekket, det er en ikke centralt placeret sikring jeg søger.
Jeg frygter endnu er stor regning fra værkstedet.
Annonce
Glemte også at fortælle, at bilen ikke kan låses nu.
jeg kan ikke ud af mit diagram se hvad tyveri /start spæren gør
det er lidt forskelligt hvor dant de virker nogle gør at starteren ikke kører andre starter ikke benzin pumpen nogen ikke tændingen
start spærren er i nogle til fælde bare et relæ der gir stel det er den simple
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis