Bordplader fra ScanTops

Jeg har fundet en side på nettet der, efter min mening, sælger ret billige bordplader. http://www.scantops-netbutik.dk/shop/frontpage.html

Er der nogen der har prøvet at købe noget hos dem?

Trine
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er der nogen der så har erfaringer med lignende butikker?

Trine
Jeg kender ikke lige firmaet, men prøv evt. www.stelbo.dk - de er ret kvikke til at give tilbud. Hvis det er træ du kigger efter så laver de det med gennemgående stave, som er fingerlimet, og med U-jerns forstærkning ved udhæng. Jeg var selv meget tæt på at købe hos dem, men endt med at købe en Mølballe da jeg købte vores Tvis køkken (PS fik 15.000 kr i rabat på bordpladen, så de er altså til at handle med).
Jeg kunne godt tænke mig en bordpalde i størrelsen 100 x 280 cm og med tykkelsen 30 - 40 mm træsort formodentligt hvidolieret eg, men ligger ikke fast. Nogen gode bud på at få en sådan plad der ikke er dyr.... Naturligvvis i høj kvalitet....

MVH Njord
Citat fra njord

Jeg kunne godt tænke mig en bordpalde i størrelsen 100 x 280 cm og med tykkelsen 30 - 40 mm træsort formodentligt hvidolieret eg, men ligger ikke fast. Nogen gode bud på at få en sådan plad der ikke er dyr.... Naturligvvis i høj kvalitet....



Jeg leder efter en bordplade i mose eg, nogle der kan hjælpe?
hej vi lavede nyt køkken i sommers og i den forbindelse fik jeg tilbud fra stort set samtlige der sælger bordplader inclusiv dem der ikke handler med private og der var ikke nogen der ku matche.dhs. i pris.
prøv deres hjemmeside .www.dhs.dk. du sparer mange penge.
i vores tilfælde var der 11 tusind til forskel
Check lige linket....

jeg bliver omdirgeret....

MVH Njord
Hejsa

jeg tror du mener http://www.dhs.as/ Dansk Hårdttræ Savværk! Billige og rigtig flotte produkter, men servicen er ikke god.

En leveringstid på 14 dage, bliver til omkring 8 uger. Og hver gang vi ringede fik vi en sludder for en sladder. Meget træls, når man skal aflyse tømreren flere gange i streg.

mvh
Jørgen
nå så har vi måske bare været heldige... vores bordplade kom til tiden ingen problemer men man skal nok ringe til dem for mail er de ikke hurtige til at besvare...jeg talte i tlf med johannes der er høvding og ejer tror jeg og fik endda 2 vindueskarme med uden ekstrapris og vi snakker amerikansk valnød der ikke ligefrem er det billigste....så prøv eventuelt at ringe til ham
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis