Montage af garageport

Hej

Jeg har fået monteret 2 porte, det hele fungere godt undtagen en ting, garagegulvet er ikke plan. Det vil sige med det danske vejr som ofte byder på blæst og regn, ja så kommer der desværre vand ind i garagen.

Portleverandøren havde ikke nogen løsning, er der nogen der kan hjælpe mig med at løse dette problem?

Mvh
Kenneth
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Kenneth,

Du bliver nødt til at fortælle hvad dit gulv er lavet af?
Hvis det er beton bliver du nødt til at slibe/støbe for at få det plant der hvor porten rammer gulvet.

Jeg er også ved at montere port og jeg var nødt til at banke beton op og støbe nyt der hvor porten rammer gulvet.

mvh
Jens
Det perfekte er at gulvet er parallelt med underkanten af porten og at der fald udad, med vandskel lige under porten.
Kan dette ikke opnås har jeg god erfaring med at montere en børsteskinne indvendigt på porten, hvis der da ikke ligefrem er fald indad. Så dur intet.

Med venlig hilsen
ktm

 

Hej Kenneth,

Kan du ikke nøjes med at slibe? Det er hårdt arbejde og det støver a h... til. Men du slipper for at banke op og støbe.

mvh
Jens
Nu skriver du ikke hvad fabrikat din port er, men hvis den er 40-50 mm tyk, kunne du evt. udskifte bundgummiet, til en høj model, smider lige et link ( og jeg har ikke noget at gøre med pågældende firma )

http://www.kopke.dk/openkat.asp?catno=10

modellerne kp10555 - kp10560 - kp10568 kunne være et bud, afhænger selvfølgelig af hvilken bundskinne du har.

Håber det kan bruges
Steen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis