Farvel til Svaneduns reklamer

Svanedun jeg kan se du er begyndt at skifte dine oprindelige indlæg (redigeret 24-01-2008 kl 1743) ud med deciderede reklamer for dit hjemmebryggede ukrudtsmiddel. Se http://www.lav-det-selv.dk/forum/showthread.php?p=271660#post271660 hvor første indlæg nu er ændret til ren reklame. Hvis man er i tvivl kan man læse andet indlæg, der nu ingen som helst reference har til første indlæg. For morskabens skyld skal man også læse tredie indlæg, der er fra Svanedun selv. Det er nu helt ude i hampen i forhold til de første indlæg (bliver nok snart ændret ogsåwink. Meget uklædeligt Svanekylling. Pak dit reklamegøgl væk fra debatten.

Hvis du havde brugt lidt tid på forumet ville du have opdaget, at det er mere giftigt for en selv end for ukrudtet at lave sådan nogle numre.

----------------
2 FEB: Nå men nu ser jeg indlægget er redigeret igen. Nu er reklamen lagt om bagerst i tråden.

----------------
6 FEB: Så blev den redigeret igen. Nu er reklamen taget ud.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det har du da fuldstændigt ret i Lars, sådan en skovl. Måske det ville være noget om Jørgen blev indformeret så stodderen ville blive forvist adgang til LDS.

V.h. Håndværkeren
Så er det godt at han har sådan nogle "vagthunde" som os !
Men vi har ikke "mandat" til at bruge en sletteknap.
Den slags havde ikke gået en dag i mit forum.

Sniffer  
Citat fra Sniffer

Men vi har ikke "mandat" til at bruge en sletteknap.
Den slags havde ikke gået en dag i mit forum.

Næh men vi har "mandat" til at skrive en Pm. til JørgenE.Jeg ved ikke hvilket forum du bestyrer.
Annonce
nu er jeg ikke ret kvik men det er for mig uklart om svanedums er importør/sælger/eller på anden måde begunstiget ifht det der sprøjt han omtaler i inlægetconfused

jacob faglært svejser IWP

[email protected]

Jeg tror svanedun har drukket af det....*GG*

Sniffer  
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis