billigt svejse anlæg

Hej er der nogle herinde der kan fortælle mig, om den her svejser kan bruges til at svejse i karosseri plade og i det hele taget alt på en bil



CO2 SVEJSER
230 VOLT – I nyt elegant design
En fantastisk nyhed. Nu kan man svejse med CO2
uden brug af flaske ved anvendelse af en special svejsetråd.
Tekniske data: 230 volt
Strømstyrke: 4
Effektforbrug: max. 3,6 K.w.
Styrke: 50-120 amp.
Mål: 420 x 240 x 370 mm
Vægt: 19,8 kg
NYHED: Uden brug af flaske
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jae og mest nej den brænder utroligt nemt igennem ved svejsning i så tynd plade og det kommer meget nemt til at se helt galt ud
men det kan lade sig gøre
selve tråden er i principet et rør fyldt med et stof der fjerner ilten fra svejse badet
Hej
Er det en svejser fra Harald Skrald,så vil jeg nok holde mig fra det. Et ordentligt svejseanlæg koster lidt,men det har du også glæde af i lang tid. Køb kvalitet.
Man kan godt få svejseren til at køre med så lavt "blus", at den ikke brænder igennem. Find noget jern-affald, og prøv dig frem.
Held og lykke
Mvh
Koldborg

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

Hold dig langt væk fra det bras.
Det er, som sagt, speciel svejsetråd, og 220 volt er for lidt til at give en ordentlig svejsning.
Citat fra Per-Jacobsen

Hold dig langt væk fra det bras.
Det er, som sagt, speciel svejsetråd, og 220 volt er for lidt til at give en ordentlig svejsning.


Hej.

Har ikke kendskab til at svejse med de der "specialtråde", så det må andre vejlede om. Vil dog bare sige at der godt kan fås svejseværker til 220v der kan give ganske udemærkede svejsninger.

Men som det før er nævnt herinde, så får man hvad man betaler for.


Mvh Sømanden.
De omtalte svejseværk fås også til 24 volt batteridrift, men det gør dem ikke bedre.
Svejsetråden indeholder et stof, der ved opvarmning danner beskyttelsesgassen, men selve svejseren er svær at håndtere, så den giver den rigtige svejsning.
Vi solgte dem i en meget kort periode i det firma,hvor jeg var ansat.
Som der skrives, kan man få en svejser til 220 volts drift, men det bedste er 380v.
Du kan også købe en Mercedes eller en Lada, og begge benævnes "Biler"
det svejseværk der her er nævt, egner sig bestemt ikke til karosseriarbejde. Der skal anvendes en ganske alminelig CO2 svejser med flaskegas - BASTA! ;-)

det duer ganske enkelt ikke, er selv smed og svejser meget i biler...

He walked silent and peacefully around the corner

Oversat

Han vandred sidelæns og pis-fuld rund i kornet
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis