Via en af mine autoforsikringer fik jeg for nylig meddelelse om at jeg nu også har fået et Totempoabb. med i handlen. Fint nok, men kort efter havde et forbrugerprogran på TV Totempo under kærlig behandling.
Så var det så som så med min begejstring
Hvem ser jeg der på skærmen? Jo sandelig min "gode gamle ven" Arne Boesen, en tidligere autolakerer fra det Nordsjællandske, hvor om jeg kun har dårlige ting at melde og slet ikke en mand, jeg endnu en gang vil betro, at have med min bil eller noget andet at gøre.
Mine kvaler med bemeldte personage ligger dog 25+ år tilbage i tiden og intet er tilsyneladende ændret, samme attitude, samme flabede afvisninger af alt, men det evindelige grin tørrede dog lidt ud, efterhånden som udsendelsen skred frem. Den advokat, han havde medbragt som sin sekundant, gjorde så også hele forestillingen meget værre!
Selv om det er så mange år siden, dukker sagen alligevel op i min erindring, som noget af det værste, jeg har har været ude for med biler, ikke mindst pga den holdning og facon, denne "kære og gode" hr. Boesen, som lover guld og grønne skove, stadig så flot udstråler og tilkendegiver.
Huha, huha, så betaler jeg hellere selv for en anden bjærgning, hr. Boesen og hans håndlangere skal aldrig, aldrig nogen sinde røre ved mine biler.
Jeg erkender, at mit svar ikke på nogen måde hjælper Lars68, men jeg tror på din fremstilling som værende korrekt, uden at ville klåge i reparationer af Citroner.