Totempo priser

Jeg og min kone er absolut total usagkyndige hvad angår det tekniske på en bil. Den skal bare kunne køre. Det kunne vores Berlingo (1.8 årg 99) imidlertid ikke på vej til juleaften langt fra hjemmet.

Topstykket/toppakningen gik totalt i udu. Den har tidligere drillet hvor vi har fået foretaget en lappeløsning i form af noget tætning?

Men nu var den altså helt gal. Vi fik fat i Totempo og en lånebil, de tog vores berlingo med på deres værksted og alle var så glade som man nu engang kan være når man har problemer med sin bil.

Totempo bruger ca. 3 uger (inkl. julelukket indtil nytår) på at reparerer den og leverer den så tilbage til os og tager lånebilen med.

Igen alle er glade.

Så en dag ligger den der: rudekuverten fra Totempo. Pris for renovering af topstykke og (efter aftale med os) udskiftning af tandrem: 21.000,-

Vi var ved at besvime! Er den pris rimelig??

Det skal siges at min kone telefonisk havde fået at vide at det ville blive cirka 7.000,- hvilket selvfølgelig var medvirkende til vores store "overraskelse". Efterfølgende har vi talt sammen om, om man i telefonen kan høre forkert og forveksle syvtusinde og tyvetusinde?? Det er selvfølgelig en (uheldig) mulighed.

Vi hører gerne nogle kyndiges vurdering.

Lars
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Davs.. Jeg tror såmen prisen nok skal passe..

Problemet ved totempo, er jo at værkstedprisen er VOLDSOM!!! de tager altså 800,- i timen..!

Har selv den grimme erfaring... Men fedt at køre rundt i en ny A3 i en uge.. Men satme en dyr fornøjelse i sidste ende..

Citat fra lars68

Jeg og min kone er absolut total usagkyndige hvad angår det tekniske på en bil. Den skal bare kunne køre. Det kunne vores Berlingo (1.8 årg 99) imidlertid ikke på vej til juleaften langt fra hjemmet.

Topstykket/toppakningen gik totalt i udu. Den har tidligere drillet hvor vi har fået foretaget en lappeløsning i form af noget tætning?

Men nu var den altså helt gal. Vi fik fat i Totempo og en lånebil, de tog vores berlingo med på deres værksted og alle var så glade som man nu engang kan være når man har problemer med sin bil.

Totempo bruger ca. 3 uger (inkl. julelukket indtil nytår) på at reparerer den og leverer den så tilbage til os og tager lånebilen med.

Igen alle er glade.

Så en dag ligger den der: rudekuverten fra Totempo. Pris for renovering af topstykke og (efter aftale med os) udskiftning af tandrem: 21.000,-

Vi var ved at besvime! Er den pris rimelig??

Det skal siges at min kone telefonisk havde fået at vide at det ville blive cirka 7.000,- hvilket selvfølgelig var medvirkende til vores store "overraskelse". Efterfølgende har vi talt sammen om, om man i telefonen kan høre forkert og forveksle syvtusinde og tyvetusinde?? Det er selvfølgelig en (uheldig) mulighed.

Vi hører gerne nogle kyndiges vurdering.

Lars
der kan være brugt op mod 25 arbejdstimer
tiden til af og på montering af top står til ca 12 timer
topstyke adskiles for klargøring til planing og trykprøvning og samling
incl ventil justering står til ca 12 timer
hvis det havde været en hdi med turbo ca 6 timer mere

Tag et kig på http://www.totemposucks.com

Få lidt mere indsigt i firmaet Totempo og firmaets bagmand hr. Arne Boesen

Klik på 'Opslagstavlen' og deltag i den frie debat. Her kommer flere fakta om firmaet frem i dagens lys.
Via en af mine autoforsikringer fik jeg for nylig meddelelse om at jeg nu også har fået et Totempoabb. med i handlen. Fint nok, men kort efter havde et forbrugerprogran på TV Totempo under kærlig behandling.

Så var det så som så med min begejstring :(

Hvem ser jeg der på skærmen? Jo sandelig min "gode gamle ven" Arne Boesen, en tidligere autolakerer fra det Nordsjællandske, hvor om jeg kun har dårlige ting at melde og slet ikke en mand, jeg endnu en gang vil betro, at have med min bil eller noget andet at gøre.

Mine kvaler med bemeldte personage ligger dog 25+ år tilbage i tiden og intet er tilsyneladende ændret, samme attitude, samme flabede afvisninger af alt, men det evindelige grin tørrede dog lidt ud, efterhånden som udsendelsen skred frem. Den advokat, han havde medbragt som sin sekundant, gjorde så også hele forestillingen meget værre! :) :)

Selv om det er så mange år siden, dukker sagen alligevel op i min erindring, som noget af det værste, jeg har har været ude for med biler, ikke mindst pga den holdning og facon, denne "kære og gode" hr. Boesen, som lover guld og grønne skove, stadig så flot udstråler og tilkendegiver.

Huha, huha, så betaler jeg hellere selv for en anden bjærgning, hr. Boesen og hans håndlangere skal aldrig, aldrig nogen sinde røre ved mine biler.
Jeg erkender, at mit svar ikke på nogen måde hjælper Lars68, men jeg tror på din fremstilling som værende korrekt, uden at ville klåge i reparationer af Citroner.

Med venlig hilsen
ktm

Jeg fik også et tilbud om Totempo - men valgte at blive ved Dansk Autohjælp som har fungeret upåklageligt de få gange jeg har haft brug for det - og mit lille værksted i Roskilde som har serviceret vores biler i årevis bliver jeg også ved - Totempo nej tak!

Danmarks nye bådforum

www.fenderen.dk
ammelt indlæg her. TT har lovet at lave lavere priser, det skulle være i orden nu. Men ja han virker som lidt af en smartass.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis