fupannonce

jeg har efter selv at have budt på en festool OF 1400 EBQ overfræser opdaget og fået bekræftet af Festools rep.afd. at den udbudte vare er en OF1010 uden hastighedsregulering, jeg har meddelt sælger og QXL dette, men den er stadig til salg, jeg har derfor indrykket en annonce, som beskriver en OF 1400 EBQ i håb om at de bydende indser hvad de byder på. Det er sg'u da for galt hvis man kan slippe af sted med at svindle sådan.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nå QXL slettede bare min advarsel.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Gav du sælgeren karakter? Jeg kan se, at sælgeren af den "OF 1400 EBQ", der ligger på QXL i dag ikke har en eneste negativ karakter. Hvis du har givet en negativ karakter og den er slettet, så siger det jo en del om værdien af karaktersystemet.
Karakter systemet på QXL er efter min mening "Røv og Nøgler" Jeg har opfattelsen af at hvis man ikke selv har noget at sælge så de kan få noget mere i kassen så er det yt.
Det system har jo været i fjernsynet.. giver du negative point så skal du have givet en større del positive ellers er det yt..
Starter du med at give negative så - ja - yt. Så karaktersystemet kan man slet ikke regne med og det er så fusket at det er utroligt at QXL kan fortsætte og ja man skal kikke sig godt om før man handler der..
Der er heldigvis mange seriøse sælgere der, men det er samtidig svindlernes paradis..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis