Tråden er låst

2 nye toiletter sælges

Jeg har købt 2 toiletter til mig selv, men det er desværre de forkerte modeller, så derfor sælger jeg dem til engros priser.

De er købt lige før jul, så jeg kan desværre ikke returnere dem til grossisten, de er ellers pakket ind og står på "palle"

1 stk. vvs nr. 604013200, Gustavsberg Nordic 2300 6/3 liter skyld skjult S-lås. Pris kr. 1.600 inkl. moms

1 stk. vvs nr. 604032200, Gustavsberg Nordic 2310 6/3 liter skyld skjult P-lås, ceramic plus. Pris kr. 1925 inkl. moms

Venlig hilsen

Klaus
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg står alligevel og skal købe et toilet til et nyt badeværelse jeg skal bygge i kælderen.... Men øhm.... Hvad er forskellen på en S-lås og en P-lås ? Jeg plejer jo at lade min VVS'er ordne den slags detaljer, men jeg ved også hvor meget han tog for et toilet sidste gang jeg lod ham om at finde noget til mig.

Der skal laves ny kloakering og gulv i badeværelset alligevel, så jeg tror ikke at det vil have betydning for dybden osv, selvom det jo er rart hvis jeg kan få lagt cisternen lagt helt op ad væggen (mindre rengøring).

Vil et af dine toiletter kunne bruges i denne sammenhæng ?
Hej Twist,

P lås er med afløb bagud, kan med en klosetbøjning også bruges til afløb i gulv

S lås er med aflåb ned i gulv

Hvis du har afløb i gulv, så vil jeg anbefale dette: 1 stk. vvs nr. 604013200, Gustavsberg Nordic 2300 6/3 liter skyld skjult S-lås. Pris kr. 1.600 inkl. moms

Det er et toilet jeg skulle ind og installere for en kunde i Kbh, hun glæmte bare at fortælle at det var med afløb i væg hun skulle bruge, så derfor måtte jeg købe et nyt til hende sad

Jeg vil meget gerne af med det, da det bare står og fylder, hvis du vil købe det kan du afhente det her i Greve, jeg kan også sende det til dig GRATIS

Jeg kan desværre ikke sælge det billigere da det er min indkøbspris, men hvis du skal bruge lidt kuglehaner, multi kwik, toiletbrædt til toilettet osv., så kan du også få dette til indkøbspris, så kan du betragte dette som et afslag på toilettet smile

Venlig hilsen

Klaus
Nu ved jeg hverken hvad en multi hane eller kwik kugle er... Som sagt, jeg er ikke fagmand på dette område. Alt ud over et pex-rør lader jeg VVS'eren om. Hvis der mangler noget ved toilettet som er noget der skal bruges, og det hedder en af de der ting, så er det naturligvis noget jeg gerne vil medkøbe. Toiletsæde er naturligvis også interessant, findes der evt. hydraulisk sæde til en gustavsberg ?

Jeg kan sagtens tage et smut forbi greve... Jeg skal alligevel i den retning på fredag. Send mig en PM med et telefonnummer hvis du har tid fredag. Ellers finder vi bare en anden dag, evt. næste uge (har ikke tid i de næste tre weekender).
Hej Twist,

Pressalit laver et sæde med dæmpning, jeg kan lige undrsøge om det passer på GB.

Sender lige en PM

Venlig hilsen

Klaus
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis