EngelskService.dk

Hej med jer alle.

Hvordan har I det med indlægene fra EngelskService.dk?

Er det kun mig der er træt at hans anprisninger eller ?

MVH Njord
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg er helt med på din side. Kikset som bare den - en regning ville være på sin plads.

Mvh.

René

Synes han skulle slettes / bortvises fra siden, er jo kun gratis reklame han er her for.

Skulle jeg få brug for en håndværker på Sjælland, så ville jeg med garanti ikke vælge "engelsk service".

Mvh Sømanden.
jeg bryder mig heller ikke om "reklamerne" dog er det i de fleste tilfælde den frembrusende adfær der pisser mig af

""Engelsk Service er heller ikke noget formidlingsfirma men en FORENING af selvstændige håndværksfirmaer! Vi tjener ikke noget på at formidle eller anbefale vores medlemmer. ""

der er i denne sag om ÆVgelsservice tilsynelande ikke tale om
en reklame for egen vindingsskyld men istedet stort medmenneskelig hjerte
for at sprede det lykkelige budskab at NU KAN DU FÅ DET HELE FOR DET HALVE endag uden de (dvs staten polakkerne LDSerne ) bliver taget i røvenrolleyes

jacob faglært svejser IWP

[email protected]

Et lille tip. I stedet for at slette brugere som er uønsket så ændre deres password til et sikkert password. Så kan de ikke genoprette, i hvert fald ikke i samme navn.

/Jacob
Jeg syntes det er helt ok at brokke sig over Engelsservice, det er ikke ok at skrive her kun for at reklamerer.

Men eller syntes jeg det er ok med et link eller et godt råd fra en kendt selvstændig håndværker.

MVH
Flemming
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis