Karburator til vw polo 1,0

jeg leder efter en ny karburator til en vw polo 1,0 et gammelt øg som man ikke gider sætte det vilde af penge i men hvor får jeg fat i en billigt henne??? er der evt nogen steder online hvor jeg kan finde sådan en??
På forhånd tak
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Camilla.... prøv det her link.. http://www.faelleslager.dk/ der er måske en mulighed... smile

Forskellen imellem en gør det selv mand og en håndværker. Er at håndværkeren kan fuske en løsning sammen uden at det kan ses... smile

nysgerrigheden (og lav det selv genet ) byder mig at spørge, hvorfor du skal have ny karburator ?

og så også lige hvad model og årgang bilen er?

ud over det vil jeg tro at din lokale ophugger har en liggende, det er jo ikke en sjælden bil, så chancerne er ret gode.wink

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Karburatoren skal skiftes fordi når den kører feks. på motorvejen så vil den pludselig ikke rigtig "ta ved" og sakner helt vildt ned i fart og er næsten umulig at starte igen bagefter. Min far siger det er noget med at den drukner sig selv og det skulle være karburatoren der skal skiftes. Og jeg aner intet om detsmile
hej igen.... det lyder som om det kan være at nålen i svømmerhuset sætter sig fast derved drukner den sig selv... helt klart at det nemmeste er nok at skifte den og få en fra en hugger de giver en jo garantie at delen virker.... men mit umiddelbare gæt er nok at det kan være billigere at skifte stråle spids, nål og svømmer ud og så burde den være som ny igen.... det er egentligt nemt nok.... bare man husker alle delene hvor de sad... smile... af med luftfilteret af med kaboratoren.... løsne de bolte der holder karet i bunden (4 skuer) løfter de 2 dele fra hinanden. vender det hele på hovedet skubber stiften ud der holder svømmeren den er i indgreb med nålen, skruer stålespidsen ud (der hvor nålen går op i) og montere den nye strålespids og den nye nål (husk den skal sidde i indgreb med din svømmer) og så er det bare det hele beglæns derfra.... God Fornøjelse smile

Forskellen imellem en gør det selv mand og en håndværker. Er at håndværkeren kan fuske en løsning sammen uden at det kan ses... smile

hmm, er det hver gang du kører eller kun sjældent ?
og er den til at starte hvis du venter et par min ?

mvh

Gert Møller

Annonce
Det er hver gang den kører i lidt længere tid og den er generelt svær at starte og batteriet er det ikek da det er nyt og virker og lader som det skal
Citat fra Camilla Mouridsen

Det er hver gang den kører i lidt længere tid og den er generelt svær at starte og batteriet er det ikek da det er nyt og virker og lader som det skal

min tanke var nemli karburator is, som kan opstå i vinterperioden.
men som en anden skriver, det kan meget vel være svømmeren der hænger.

hvad årgang er bilen ? og hvor langt har den ca kørt?

mvh

Gert Møller

Det er en 86 men motor type ved jeg ikke.. men nu tror jeg måske det er ved at være løst snakkede lige med min far og han sagde at det er en tap der er knækket på den beholder der sidder på siden af karburatoren og dem kan man vist godt købe separat så nu skal jeg bar ehave fundet sådan ensmile
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis