min bil har svært ved og starte

Hej har brug for hjælp. min bil som er en Peugeot 205 XR 1.4
gør det at når den er kold start den uden problemer. Efter den så er blev varm og lader den stå 5-10 min har den svært ved af start igen. ikke at den ikke har nok strøm på. Men den skal køre længe på stateren før den kommer i gang. Eller tryk gassen i bund.

Hvad kan det skyles?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det er ikke meget du for tæller hvis det er en kaburator model er det sansneligt at din kaburator der løber lidt over så bliver blandingen i manifoldet meget fed så hjælper det at holde speederen helt i bund
er det en indsprøjtnings motor skal der chekkes vand temperatur måler til motor styring
Citat fra eksmek

det er ikke meget du for tæller hvis det er en kaburator model er det sansneligt at din kaburator der løber lidt over så bliver blandingen i manifoldet meget fed så hjælper det at holde speederen helt i bund
er det en indsprøjtnings motor skal der chekkes vand temperatur måler til motor styring

Det er Peugeot 205 XR 1.4 fra 89. men hvad kan man gøre ved det? er det fordi den får for meget benzin eller noget andet
ja det er sværdt at finde en kaburator meker de er snart pensioneret allesammen mendybestset er det nåleventilen og svømeren der skal skiftes og justeres
Hejsa... når du sætter dig ind i bilen og skal til at starte når den er varm..... så lad være med at trykke på speederen og se om den har nemmere ved at starte uden du røre den, det er en mulighed at benzinen i kaborateren bliver varm og kommer under tryk og første gang du jokker speederen får den for meget benzin på en gang.... smile

Forskellen imellem en gør det selv mand og en håndværker. Er at håndværkeren kan fuske en løsning sammen uden at det kan ses... smile

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis