Skuffeskinner i superkvalitet med dæmper

Hej

Jeg skal til at bygge et par møbler til min stue. Og dertil skal jeg bruge 1 sæt skuffeskinner.

Men jeg vil gøre det så lækkert som overhovedet muligt. Så jeg skal finde noget bedre end "silvan" skinnerne.

Er der nogen der ved, hvor man kan købe rigtig gode skuffeskinner/beslag. Gerne til montering under skuffen. Og gerne med dæmpning/soft-luk.

På forhånd tak for hjælpen.
tolse
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tja, nu vi snakker Silvan, så kan du købe kvali skuffeskinner via den lev. Silvan benytter til deres køkkener. Det er nok ikke lagervare, men jeg ved de kan skaffes. Dæmpere kan købes i løs vægt.


Vil bare sige at kvik skuffer er en lidt billigere blummotion skinne fra Blum En den som kommer far Silvan. Dem silvan kommer fra Concepta og de ejer Modulia. Og Modulia bruger dem som Concepta har. Bare lidt info
Hej.
Du kunne vel også købe dem i Ikea hvis du bor tæt på. De har udemærkede skuffeskinner med dæmper.
Er enig med Bankmand. Ikeas er rimeligt billige... Du kan købe skinner og dømpere i løs vægt, mener de koster ca. kr. 90 for et par skinner og kr. 60 for et par dæmpere.

De (Ikea) har dog to forskellige, og de her nævnte er ok, men de har også et andet sæt hvor dæmperen reagerer lidt tidligere, så den trækker skuffen ind de sidste 3-4 cm. Det er lidt bedre hvis det også skal være nogenlunde børnevenligt, men også en del dyrere, da jeg ikke mener de sælger dem i løs vægt (man skal købe dem med en skuffe).

Herudover, så har bla. skab selv og bauhaus også nogle fornuftige (billige) alternativer til Silvans.
Annonce
du får hvad man betaler for. Ikea er okay men ikke noget man kan bruge i længden. har skiftet en masse skinner. Men som sagt pris kvalitet
Jeg er selv igang med et ligende projekt, og er også på jagt efter nogen lækre skuffeskinner.

De køkkenskuffer jeg har kigget duer ikke til mit projekt, da skinnerne ikke monteres på skuffen, men istedet udgør hele siden på skuffen.

De eneste jeg eller lige har kunne finde er de her:
http://www.thuressontrading.com/productcatalogue.php?script=prodcat&id=152

Jeg aner ikke hva de koster, og jeg har ikke haft mulighed for at kunne "mærke" dem i virkeligheden. Men de lader til at være af en rimelig kvalitet.

Så vidt jeg husker har de vist et showcenter i silkeborg, hvis det har interesse

Mvh Grandjean 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis