vvs værktøj

Jeg skal have monteret et Vola håndvask batteri, men den møtrik der skal skrues fast oppe under vasken sidder et meget besværligt sted. sad

Jeg mindes at have set en form for fastnøgle , som var slidset op (så den kan komme ind over rørerne) og bukket 2 gange, således at man kan skrue i et hul, hvor en alm fastnøgle ikke kan komme. Jeg har ikke lige fået taget må, men jeg tror det er omkring NV 40-42 mm

Er der nogle der kender til denne nøgle, søger et navn på den, og meget gerne et link til en forhandler

Venlig hilsen

Klaus
Jeg skal have monteret et Vola håndvask batteri... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja en hjemmelavet rørtop fylder ikke så meget.
Rigtig lav det selv.

Mvh
Flemming

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Hej pimp,

Super hvis de har et færdig værktøj der kan bruges, jeg kan ikke lige finde den, er den på deres webside? eller skal jeg ringe til dem på mandag.

Jeg har selv haft fat i Vola i dag, der er ved at lave et special værktøj, men de ved ikke hvornår det er færdigt sad

Venlig hilsen

Klaus
Hej igen, er det ikke denne du mener...se vedhæftet fil.
den er rimelig nemt klaret , du bruger en gammel stjernenøjle
skær skaftet af , samt ca 1/3 af ringen , herefter svejser du et skaft på kanten af ringen , så det sider næsten vinkelret på , så kan du komme til at dreje rundt med den på samme måde som et gammeldags håndsving
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis