en toppakning eller ej

Hej jeg kunne godt bruge en råd her. Min golf 2 er vist ved og stå af, da den er begyndt og skyde køler væsken ud af beholderen, slangerne er mega hårde, kan det være noget der stopper for gennen strømningen eller er det toppakningen?confused confused
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det lyder rigtig meget i retning af en toppakning, desværre! :-(
Det er ikke en vinder at fortsætte med at køre. Det bliver hurtigt meget værre og dyrere.

Med venlig hilsen
ktm

 

har du prøvet om den nederste køler slange er nær lige så varm som den øverste (gennemgang)
2 på selve den runde kølevandstank kommer der en lille slange enten fra top af køleren eller studs ved øverst køler slange tag den af tanken og hold den over prophullet vandet skal løbe rimeligt jævnt i etynd stråle hvis den spytter
er det en top pakning og husk nu proppen afdrig af ved en meget varm motor
hej eksmek, jamen den spytter som du siger, kan det betale sig og lave eller ville det være smartere og bare købe en anden...
hej det er et sværdt spørgsmål at svare på hvor gammel er 2eren er det benzin el diesel hvornår skal bilen synes og hvordan er standen mange spørgsmål ??? inden man stopper masse penge iden
Som eksmek skriver: tjek at nederste kølerslange også bliver varm for at se om vandet kommer igennem køleren.

Er det i tomgang den smider vand ud af beholderen? eller er det når du kører?

Hvis det kun er i tomgang, behøver det ikke at være så slemt som toppakningen, men blæser på køleren der ikke starter og når vandet bliver varmt nok stiger trykket og vandet løber ud af beholderen.

Men dermed ikke sagt det ikke kan være toppak/topstykke den er gal med.
Hvis toppak/topstykke er def, kan det måles med co tester over vandspejlet i beholderen.

jeg vil sove stille ind ligesom min bedstefar. Ikke skrigende som passagererne i hans bil...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis