Sandfilter til pool

Mit sandfilter fra 1995 er begyndt at blive utæt, og efter sigende er det bare et spørgsmål om tid før det går helt i stykker sad

Men spørgsmålet er hvor i hulen køber jeg et nyt ? Hvis der er nogle af jer der kender nogle steder hvor priserne er rimelige, meget gerne netbutikker?

Er det nogle der ved hvad model og mærke det er (det er den store runde blå tingelst)

Venlig hilsen

Klaus
Mit sandfilter fra 1995 er begyndt at blive utæt... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvor endte du med at købe? Er I samme situation.
Jeg har ikke købt et nyt, det holder vist stadig.

Jeg fant aldrig et som var til at betale, eller som lignede det gamle helt præcist.

Jeg må nok vente til jeg selv kommer til Nordjylland med at lede efter et som jeg selv kan installere, så må jeg bare håbe på det holder så længe.

Hvis du finder et sted de er til at betale, så må du gerne lige give besked.

Venlig hilsen

Klaus
Hej Klaus

Jeg har brugt lidt tid på nettet og surfet efter forhandlere i tyskland. Så faldt jeg over denne på ebay:
http://stores.ebay.de/POOL-POWER_W0QQfrsrcZ1QQfsubZ5QQtZkm

De har også en rigtig webshop her
http://www.pool-power.at/#
- med de samme priser - ebay shoppen viser bare automatisk forsendelsespriserne til DK hvis du logger ind eller skriver hvor du bor. Forsendelse er ekstremt billig sammenlignet med andre tyske firmaer, og du kan få sandfilter plus pumpe til ingen penge.

Tjek det lige og lad mig vide hvad du synes.
Hej Henning,

Det ser meget interesant ud, jeg har desværre ikke tid til at studere det nærmere nu, men regner med at kigge på det her i weekenden.

Jeg formoder du selv har et sommerhus i nordjylland, måske vi kan bestille sammen og på den måde reducere vores forsendelses omkostninger?

Venlig hilsen

Klaus
Okay, jeg er også lige ved at kigge efter brugt som alternativ.
Men lad os tales ved.
Min pool er i Vejgaard, Aalborg. Hvad med dig?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis