TP biler og Agerbo biler Hobro Advarsel

Advarsel Advarsel Advarsel. TP biler og Agerbo biler = Hobro Bilsalg APS
Denne bilforhandler reklamerer med biler, der er flotte og nysynede, og tager
billederne, så fejlene ikke kan ses.
Vi kørte 250 km for at se en nysynet og flot velholdt bil og havde pengene, for bilen skulle da med hjem.
Vi så en plads med mange biler, en Container og en et salgsskur og 2 personer
Men bilen vi så på, var simpelhen en gang skrammel og hvordan den er kommet igennem syn forstår jeg ikke.
Duggede forlygter, bagklap der ikke kan lukkes(Stationscar),en dør, der er
forsøgt brudt op med et brækjern, et indvendig loft der fuldstændig hænger i lasser(midst 100 strimler der hænger10-30 cm ned fra loftet, og en møg beskidt interiør.
Vi prøvede ikke bilen, vi var bare i chock og gav bare nøglerne tilbage med denne kommetar: Den behøver vi ikke en køretur i.
Jo det er en lav det selv bil, hvis man viste det på forhånd, men vi fik da brændt 500km af.
Ja jeg er nødt til at skrive: "sikke en gang lort" Hos TP Biler Hobro = Hobro Bilsalg APS
Er der andre der har lignende skuffelser ved bilkøb-? med Hobro Bilsalg APS

Med venlig hilsen

Søren
Advarsel Advarsel Advarsel. TP biler og Agerbo... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ok du hører hvad han siger mens du heletiden forholder dig kritisk handel med hjernen ikke med hjertet, det skal ikke være aluhjul eller styling der gør udslaget.
Allerbedst er det hvis du tager hjem og sover på det, det handler jo om at lodde dybden før man springer ud over kajkanten.
glem engros kommision og lignende så kan i ligesågodt handle privat.
Iøvrigt er jeg medlem af fdm det er ikke så dumt de tilbyder at analysere rustvraget før du køber til en favorabel pris.
Man bliver nemt snydt hvis man ikke har 100% styr på det man vil købe.
Jeg er blevet snydt i england og det danske politi gider ikke gøre noget ved det da reglen er at beløb under 6000euro ikke tæller.
det der skete var at jeg stolede på at sælger ville sende mig bilen da det var nemmere end at sætte sig ind i den og køre til færgen.
Falsk navn osv jeg finder ham nok aldrig.

Kun 100% er godtnok

The second rat get the cheese

I Danmark er vi beskyttet af købeloven. Det tragiske ved ovenstående historier er jo, at vi IKKE er beskyttet af fupmagere som f.eks TP. Glem alt om at få lov til at hæve handlen, gøre brug af reklamationsret og service hos denne type forhandler - en ræv har altid mindst to udgange... han smutter fra ethvert ansvar!

Jeg mener ikke man selv skal være automekaniker for at købe brugt bil. Ej heller kende nogen der er ekspert i biler - som fdm - det bør simpelthen ikke være en tvungen merudgift. Reklamationsretten er jo det der gør forhandlerpriser højere end ved privatsalg...
Jeg ville ønske jeg kunne indgå en god handel når jeg ser en - men med sådanne klamphuggere på markedet ryger glæden jo ved at gå på jagt og nedlægge byttet!

Hvis jeg køber andet forbruger stof er jeg ikke sen til at tilbagelevere, hvis det ikke lever op til det forventede.
I Danmark skal forbrugerloven sikre, at man kan tilbagelevere det erhvervede hvis det ikke stemmer overens med sælgers udsagn. Ved bilhandel skulle det næsten være lige så trygt at købe bil - idet sælger skal oplyse på slutseddel om diverse fejl og mangler der måtte være inden handel indgåes ved underskrift. Det første år, er opståede fejl ved bilen sælgers bevisbyrde - det næste år er det købers problem at bevise fejlen har været der siden købet. Ok - fint! - det er fair nok for mig... sådan forholder det sig desværre bare ikke altid...

Det eneste man kan gøre er derfor at ADVARE mod de brodne kar... de er desværre i alle brancher... og du kan ikke altid se hvem der er hvem før det er for sent og fuglen er fløjet!

NB! SE KONTANT PÅ DR1 NU PÅ TIRSDAG - DET HANDLER OM SLØSERI VED SYNSSTEDER OG SYN AF BIL!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis