billig trådløs internet & mobiltelefoni

Er der nogen der kan anbefale et billigt men godt abonnement på trådløs internet & mobiltelefon???? Meget gerne i eet og samme abonnement.(mere af henyn til, ikke at have 30 forskellige abonnements typer i familienwink) men datter har nemlig for hendes sparepenge købt en bærbar pc, og ønsker nu derfor internet adgang.
Har hørt om 3mobil abonnement, men ud fra de oplysninger jeg kan finde på nettet, er det ikke så godt.....
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Selvom det er en bærbar PC, behøver Internetforbindelsen så at være trådløs?
Det er i hvertfald en relativt dyr løsning. hvis der ikke er tale om, at hun skal kunne være på nettet overalt i Danmark.
om det absolut behøver at være trådløs??? Det er i al fald det teenager-tøsen ønsker.......hun vil gerne kunne tage bærbaren med sig til eks venner, klubben m.m. for der at gå op nettet. Men hvilke andre gode & billige muligheder er der ??? det skal lige nævnes, at jeg ikke har særligt meget forstand på alt det vdr. pc, internet m.m. - har svært ved at genskue de forskellige tilbud/muligheder/abonnementer
Der findes jo clearwire som er en trådløs boks man bare sætter i en stikkontakt.
Alt det andet med at surfe over mobiltelefonen over f.eks. 3 og g3 turbo koster med telefon omk. 700 og op af hver md.
Men man kan købe et seperat 3 netkort og sætte i sin laptop uden telefon.. men hvad det koster og hvordan man afregner ved jeg ikke... men surfer man meget og chatter man meget på nettet bliver det en lidt dyr løsning..som jeg har forstået det..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Citat fra grandoldman

Der findes jo clearwire som er en trådløs boks man bare sætter i en stikkontakt.

Men man kan købe et seperat 3 netkort og sætte i sin laptop uden telefon.. men hvad det koster og hvordan man afregner ved jeg ikke... men surfer man meget og chatter man meget på nettet bliver det en lidt dyr løsning..som jeg har forstået det..

lige et blondine spørgsmål til ovenstående ....
Er clearwire det samme som 3netkort??? Eller er det 2 forskellige abonnementstyper, som blot fungere ens??? Og er disse dyre, når man surfer & chatter meget på nettet?? Kan en eller anden uddybe ovenstående? Så ville jeg være meget taknemmelig wink
http://www.clearwire.dk/ her kan du læse om priser og hvad det er...
en boks der sender og modtager til en af clearwires egen antenner.. og der er ikke dækning i hele danmark.
3 nettet er landsdækkende og der kan du læse mere på 3.dk og de bruger 3 telefonnettet..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Annonce
Hvis du vælger mobilt internet til den bærbare feks fra "3", så vær sikker på de har dækning hvor du bor.
Her hos mig kan jeg ikke komme på via 3's mobile internet, desuden synes jeg sjældent at hastigheden er så høj som de skriver.
Har et 1.5mb forbindelse med frit forbrug hos 3, til 299 om måneden, men har ikke oplevet at være oppe på den hastighed de steder hvor jeg har brugt det.


Mvh
Sømanden
Tusind tak for jeres hurtige OG brugbare svar
vil kigge nærmere på det i morgen, efter en god gang nattesøvn wink
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis