Hej i to Lynæs & Håndværkeren.
Jeg har set og læst meget af det i to skriver rundt omkring hvor vi nu er tilmeldt på de her sidder rundt her på nettet.
Jeg har besst jeg har taget i bytte, det er sgu ellers et godt lille skib, den kan sgu godt ta noget sø, men det er nu ikke så meget den jeg vil skrive om, jeg ville høre jer når nu i ved så mange ting, ved i noget om en Condor Comtess 44 ?? og vis vil i så ikke fortælle mig om den. fordi jeg har en, men har snart fået så mange historie om den så ved ikke hvad jeg skal tro snart, jeg vil godt vide hvem og hvor den er bygget, og hvor man kan få dele til den fra, især gummi lister og et pakninger til skrue, men også meget gerne dens historie, da den jeg har hørt mest om er at, den skulle være i familie med skibsværft - Brauer - Bützfleth der skulle den være støbt og så samlet i Hamburg, det er det som de fleste siger, men har ikke kunnet fundet ud af det, så jeg tænkte lige det kunne jo være i to vidste noget om det. Men ellers så siger jeg mange tak til jer begge, har læst mange ting hvad i har skrevet af svar til andre og som jeg også har kunnet bruge, så mange tak, og håber at i begge to vil skrive meget her i nu om både og ting som i to ved meget om, i ved jo næsten alt. Godt nyt år til jeg begge. Mvh Apholm Nakskov. Mail:
[email protected]