HJÆLP!! Objektreferencen er ikke...

Jeg har gentagende gange fået følgende besked..

HP Photosmart Premier - Fejl
Der er opstået en uventet fejl i programmet
Objektreferencen er ikke indstillet til en forekomst af et objekt

Er der nogen der ved hvad det betyder og om jeg kan gøre noget for at få programmet til at køre igen?
(Jeg har forsøgt med at afinstalleret programmet og installeret det igen)
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du prøvet af afinstallere driveren til printeren, genstarte og så installere den igen?

Mvh

Mark Herskind

Ja, jeg har haft afinstalleret printeren og hvad der er med som tilbehør - genstartet igen og installeret på ny.. det virker stadig ikke.

Nogen mener at det kan skyldes Norton 360 - men jeg har forsøgt at passivere Norton imens jeg har afinstalleret og installeret - uden held.

Så.. mit program virker stadig ikke æv sad

Mvh. Maibrit
Hvad bruger du - Windows 98, 2000, XP, Vista ??
Noget tyder på at "HP Photosmart Premier" forventer at der er visse ressourcer tilgængelige på din computer, men at disse ikke er til stede.

Mogens
Fandt et par andre mulige løsninger efter lidt søgen på nettet:

In this directory I found this error file:
C:\Documents and Settings\(user name)\Local Settings\Application Data\HP\Digital Imaging\db\CB_Server_Errors.txt

Contents are:
2007/01/11 13:02:53
-64
File Find Error Opening File
90615
file4open
C:\Documents and Settings\(user name)\Local Settings\Application Data\HP\Digital Imaging\db\imageTable.fpt

The imageTable.fpt file was missing, but there was a imageTable.fpk with I copied and rename to the missing file.
Then tried the program again and it WORKED!

Eller det her:
" HP posted an official patch on product support web pages. Go to hp.com, search on your product, go under software & driver downloads. "Critical update to resolve an issue with HP Director after installing Internet Explorer 7" is listed under "Update" section."

http://forums1.itrc.hp.com/service/forums/questionanswer.do?threadId=1076690

Hvilken printer er det du har?

Mvh

Mark Herskind

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis