slette gammel bruger

jeg sad lige og lurede rundt i brugernavne, og faldt over en meget gammel udgave af min egen profil, password er forlængst glemt så hvordan sletter jeg den ?confused

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det gør du slet ikke, men du kan bede Jørgen E eller Søn om at få den slettet.

Sniffer  
Der bliver arbejdet meget hårdt på det ny forum vi går over på. AllanE og en ekstern prof. arbejder nærmest i døgndrift i disse dage for at gøre parat til at kovertere indlæg mv., så jeg tør slet ikke spørge om muligheden for at man selv kan slette tidligere brugerprofil.

Om det er med i det ny ved jeg ikke, men vi skal have ryddet op i gamle inaktive brugere når der bliver tid.

Mvh. JørgenE
Citat fra JørgenE

Der bliver arbejdet meget hårdt på det ny forum vi går over på. AllanE og en ekstern prof. arbejder nærmest i døgndrift i disse dage for at gøre parat til at kovertere indlæg mv., så jeg tør slet ikke spørge om muligheden for at man selv kan slette tidligere brugerprofil.

Om det er med i det ny ved jeg ikke, men vi skal have ryddet op i gamle inaktive brugere når der bliver tid.


jeg venter bare til der er tid og overskud til det cool
nu har profilen jo ligget ubrugt hen i meget lang tid så det skader nok ikke at den ligger der et stykke tid endnu wink

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Citat fra JørgenE

Der bliver arbejdet meget hårdt på det ny forum vi går over på.


Med forlov - må man spørge hvilket "forum" det bliver i fremtiden? Det er altid så spændende med nye features.

Mvh.

René

Det eneste jeg ved er, at det er et open source programmeret i e-dot, så AllanE nemmere selv kan lave tilretninger og gøre det "lækkert", men jeg tror han selv vil have lov til at fortælle om det, når tid er (og det er tiden ikke til lige nuwink)

Mvh. JørgenE
Annonce
Ja, der bliver arbejdetsmile

Jeg skal nok skrive mere info senere vedr. den nye version af LDS. Men jeg kan da afsløre, at det bliver en større opgradering, der skal sikre at vi bedre kan udvikle sitet fremover. Der er masser af muligheder og ideer, men vi har været lidt låst med denne version.

Gert.m: Kan du ikke skrive navnet på den gamle bruger? Så ser jeg på det.

Mvh. AllanE
Citat fra AllanE

Ja, der bliver arbejdetsmile

Jeg skal nok skrive mere info senere vedr. den nye version af LDS. Men jeg kan da afsløre, at det bliver en større opgradering, der skal sikre at vi bedre kan udvikle sitet fremover. Der er masser af muligheder og ideer, men vi har været lidt låst med denne version.

Gert.m: Kan du ikke skrive navnet på den gamle bruger? Så ser jeg på det.


jamen vi venter spændt på det nye cool

jo det er såment brugeren ved navn "Gert Ringholm Møller"

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Så er den væk....du havde skrevet 2 indlæg under det gamle navn. De er nu flyttet over på "Gert.m".

Mvh. AllanE
mange tak for det biggrin

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Hmm, AllanE. Har din distination så en converter fra denne databasestruktur ?.

Jeg husker tydeligt for et år siden da jeg skulle konvertere min mc side fra snitz (access base og VBulletin havde ikke en converter...) til vbulletin.

Jeg opgav at gennemskue deres opbygning, så jeg konverterede til phpBB, her var opbygningen nemmere at gennemskue.

VBulletin havde så en converter fra phpBB.

Nå men glæder mig til at se dit nye tiltag.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis