Nogen der har kendskab til et godt og nemt tegneprogram?

Som overteksten lyder ville jeg høre om der nogle der har kendskab til et

program man kan lave byggetegninger med.. Ud over autocad.. biggrin


Hilsen Henrik
34 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Næ - ikke noget jeg har en dyt forstand på - fandt bare noget til dig, så kan du vel forsøge dig frem.
Ellers prøver du bare det udmærkede program der hedder Google - søg og du skal finde.

Sniffer  
Det progarm du henviser synes jeg er ringe men eller tak.. Har du prøvet det..


slet ikke nogle der har andre anbefalinger.. smile
Jamen bygge tegninger kan altså være mange ting..

Du skal ikk forvente at du kan downloade fx. autocad (dyrt tegne program) og lærer programmet på 14 dage..

Du må derfor definerer hvad du skal bruge??

Er det bare til ca. nøjagtige plantegninger, kan jeg anbefale MS visio.... et uhyggelig let program at lave plantegninger i.
Annonce
Citat fra HenrikJørgensen

Det progarm du henviser synes jeg er ringe men eller tak.. Har du prøvet det..


slet ikke nogle der har andre anbefalinger.. smile


Nej - forsøgte bare, at hjælpe dig.
Jeg kan jo ikke afprøve alt.rolleyes

Sniffer  
Citat fra HenrikJørgensen

Som overteksten lyder ville jeg høre om der nogle der har kendskab til et

program man kan lave byggetegninger med.. Ud over autocad.. biggrin


Hilsen Henrik


Hej.

Det eneste der dur til arbejdstegninger, det er altså Auto-cad, det er faktisk meget let at lære, hvis man bruger lidt tid på det.

Da jeg lærte at tegne på Auto-cad R14, ved godt at det er æld gammel smile med det er altså rigtig godt program smile Jeg startede med at få 5 kommandoer, så tegnede jeg, langsomt men sikkert.

PE

lidt primitivt men også vanvittigt nemt at bruge og jo dygtigere du bliver til det jo mere avanceret kan du lave tingene.
Citat fra jesperrau

lidt primitivt men også vanvittigt nemt at bruge og jo dygtigere du bliver til det jo mere avanceret kan du lave tingene.


Ja, det er rigtigt, men det minder meget om Auto-cad, så hvorfor ik lære det fra starten. smile

PE

Nu er Auto-cad jo ikke verdens billigste program så jeg kan da sagtens følge Henrik i at han godt ville have et alternativ. Hvis du 'bare' er ude efter indretningstegninger så prøv www.roomarranger.com. Den har vi brugt med stort held.

-Henning
Der er yderligere 24 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis