mazda 323 bf vil ikke starte

Hejsa.. Jeg havde været så uheldig at få min bil stjålet.De tog ikke noget og ødelagde kun tænding. Jeg har siden skiftet tændingslås og vil så starte den, men opdager så at der mangler en tændspole som åbenbart også er blevet stjålet.Jeg får så en brugt spole af mærket bosch af min mekaniker.Jeg klipper så stik af og laver nye stik så det passer på den "nye" tændspole.Bilen vil stadig ikke starte.Jeg får så fat i en japansk tændspole og sætter den på.Den vil stadig ikke starte.Man kan høre at starteren kører rundt, men der sker bare ikke mere.Jeg har både prøvet med en booster og med en anden bil og startkabler, men starter kører bare rundt og der sker intet. Kan ikke høre om benzinpumpen kører.Har selvfølgelig en teori om at det måske er spolen, men så skulle man vel slet ikke kunne starte starteren?! Kunne selvfølgelig også være fugt, men det tror jeg nu ikke.Håber i kan hjælpe mig herinde. Ser meget frem til et svar. Med venlig hilsen Mick
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
kører motoren rundt har set nogen gange at ved tyveri at man har kortsluttet så starteren har kørt med så startdrevet er kommet til at se meget sjovt ud
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis